سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فوت شهروند همدانی بر اثر انفجار مواد محترقه

مدیر روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی استان همدان از فوت یک شهروند بر اثر انفجار مواد محترقه در این شهر خبر داد.

علیرضا صارمی گفت: در روز‌های منتهی به چهارشنبه آخر سال با حوادثی که منجر به فوت و یا مصدومیت تعدادی از هموطنان می‌شود مواجه هستیم.

او با اشاره به اینکه آمار مصدومین چهارشنبه آخر سال در اختیار اورژانس است و پزشکی قانونی تنها آمار قربانیان این حوادث را در اختیار دارد گفت: در حوادث چهارشنبه سوری سال گذشته ۲ نفر از همشهریان جان خود را از دست داده اند.

مدیر روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی استان همدان با بیان اینکه عمده افراد فوت شده و یا مصدوم این حواث در سنین جوانی و نوجوانی قرار دارند گفت: افرادی که در حوادث چهارشنبه سوری سال قبل جان خود را از دست دادند زیر ۲۵ سال بودند.

صارمی گفت: افراد در تماس با مواد محترقه و منفجره با مکانیسم‌های متعددی دچار آسیب می‌شوند آسیب‌ها می‌تواند ناشی از برخورد ترکش ماده انفجاری تا سوختگی حرارتی و یا شیمیایی و یا قرار گرفتن در معرض موج انفجار باشد که متأسفانه باعث عوارض متعددی مانند نابینایی، قطع عضو، سوختگی‌های وسیع، جوشگاه‌های دائمی روی صورت و بدن، ناشنوایی می‌شود.

او با بیان اینکه آسیب‌های روانی ناشی از استرس وارده به افراد یکی دیگر از این نوع صدمات است گفت: امسال با رعایت حقوق یکدیگر و اجتناب از رفتار‌های پرمخاطره، شاهد پایان سالی آرام ایمن و بسیار کم خطرتر نسبت به سال‌های گذشته باشیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.