سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زیارتی با دیده دل و تمنای وجود/ تشرف زائران روشندل مازنی به مشهدِ حضرت رضا(ع)+ عکس

مدیرعامل جامعه نابینایان و کم بینایان استان مازندران گفت: ١۴۵ زائر نابینا و کم بینای مازندرانی همراه با خانواده مهمان بارگاه منور حضرت رضا(ع) شدند.

سیدمهدی مسلمی جور جاده مدیرعامل جامعه نابینایان و کم بینایان استان مازندران ضمن اشاره به اهداف این اقدام گفت: این افراد با هدف ارج نهادن به مقام روشندلان و افزایش استقلال کاری و رفتاری در سطح جامعه با حمایت و همراهی خادمان حضرت رضا (ع) همراه خانواده به زیارت امام هشتم (ع) مشرف شدند.

وی در ادامه افزود: در برنامه اردوی ۵ روزه و با هماهنگی‌های انجام شده توسط خادمان رسانه‌ای امام رضا (ع) اعضای جامعه نابینایان و کم بینایان استان مازندران ضمن تجربه زیارت آسان در دارالهدایه میهمان برنامه‌های ویژه بارگاه منور رضوی شدند.

مدیرعامل جامعه نابینایان و کم بینایان استان مازندران ادامه داد: تعداد ۶١خانم و ٨۴ آقا در سنین مختلف از کودک تا سالمند نابینا و کم بینا با همراهی خادمان و تسهیل فرآیند زیارت، توانستند به زیارت مرقد امام هشتم (ع) مشرف شوند و بعد از آن در رواق دارالهدایه از مراسم معنوی پرچم گردانی پرچم متبرک و اهدای بسته متبرک فیض بردند.

مسلمی بیان کرد: زائران نابینا و کم بینای مازندرانی در طی مدت اقامتشان یک وعده صبحانه مهمان مهمانسرای حضرت رضا (ع) خواهند شد.

گفتنی است تشرف افراد کم توان، با شرایط خاص و زائراولی ازجمله مهمترین اهداف و برنامه‌های آستان مقدس امام رضا (ع) است تا در طول سال این افراد از فیض زیارت امام هشتم (ع) بهره‌مند شوند.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۸:۲۱ ۲۲ اسفند ۱۴۰۱
مازنی های عزیز خوش به سعادتتون
ناشناس
۰۰:۵۳ ۲۲ اسفند ۱۴۰۱
عزیزم چه قشنگ خدا حفظشون کنه