سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی برترین‌های هفته پایانی کورس سوارکاری کشور در اهواز

هفته پایانی رقابت‌های کورس سوارکاری با حضور شرکت کنندگانی از سراسر کشور در اهواز برگزار و نفرات برتر مشخص شدند.

حسین برون رییس هیات سوارکاری خوزستان گفت: در هفته پایانی کورس زمستانه سوارکاری کشور بیش از ۸۰ راس اسب از استان‌های مختلف کشور در ۹ کورس با یکدیگر به رقابت پرداختند.

او مسافت چهار کورس این رقابت‌ها را یک هزار و ۴۰۰ و پنج کورس  و  یک هزار و ۸۰۰ متر عنوان‌کرد و افزود: در کورس اول این پیکار‌ها تگزاس‌ای اس، پرابلم وسام و برسام صحرایی اول تا سوم، در کورس دوم اسب‌های تلما نیسی، تارخ افرا گناوه و تروی کاردی اول تا سوم و در کورس سوم نیز اسب‌های پایدار ونوس، بیداد کرمی‌زاده و باراد حسانی مقام اول تا سوم را کسب کردند.

رییس هیات سوارکاری خوزستان گفت: در کورس چهارم این مسابقات اسب‌های تندر شکن پدیده، بوئینگ حسین آباد و آلبرنو مرمضی اول تا سوم، در کورس پنجم اسب‌های بنت الحمد، پاریس احمدی و پراد و سوسنگرد اول تا سوم و در کورس ششم نیز اسب‌های پریاس نظام، یوزپلنگ بامیان و پنج تیرشاپورخواست مقام اول تا سوم را کسب کردند.

آقای برون ادامه داد: در کورس هفتم مسابقات اسرار حکیم یزد، پارکوعکام و بالاچ مقام اول تا سوم، در کورس هشتم نیز اسب‌های یاسر السادات، ابلیس شهاب و باروت سادات اول تا سوم و در گورس نهم نیز اسب‌های تارا، پلنگ بویر احمد و پنج تیر مدائن مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

او با بیان اینکه مسابقات در پیست نیرو اهواز با رعایت نکات ایمنی برگزار شد، افزود: بیش از ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال جوایز نقدی به نفرات اول تا سوم این مسابقات اهدا شد.

رییس هیات سوارکاری خوزستان  گفت: مسابقات از سطح کیفی خوبی برخوردار بود و شرکت کنندگان از میزبانی خوزستان ابراز رضایت داشتند.

مسابقات کورس زمستانه کشور همه ساله بهمن و اسفندماه در اهواز برگزار می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.