سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری یادواره سرداران و شهد‌ای کهگیلویه با حضور سردار سلیمانی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه گفت:یادواره سرداران و ۴۲۰ شهید این شهرستان ۲۵ اسفندماه در دهدشت برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه در جلسه برگزاری یادواره شهدای این شهرستان گفت: با حضور سردار سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور یادواره سرداران و ۴۲۰ شهید شهرستان کهگیلویه و مسئولان استانی و شهرستانی برگزار می‌شود.

سرهنگ علی‌اصغر پوربهشت افزود: این یادواره با سخنرانی سردار سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور و با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، پنج‌شنبه ۲۵ اسفندماه ساعت ۹ صبح در سالن ورزشی ۹ دی سپاه پاسداران در دهدشت برگزار می‌شود.

سرهنگ پوربهشت انتقال ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای جامعه خصوصا نسل جوان را از مهمترین اهداف برگزاری یادواره‌های شهداء عنوان کرد و گفت: طی یکسال اخیر حدود ۵۳ یادواره شهداء، تحت عنوان یادواره‌های محله‌ای، خانگی، بخشی و در سطح شهرستان کهگیلویه برگزار شده است.

او با بیان اینکه شهداء نیازی به برگزاری یادواره ندارند بلکه ما نیازمند فرهنگ ایثار و شهادت هستیم اضافه گرد: حضور و همراهی مردم و همکاری همه نهاد‌ها برای هرچه باشکوهتر برگزار شدن این یادواره ضروری است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.