سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش نظارت بر مراکز عرضه فرآورده‌های دامی

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان کرمان از تشدید نظارت بهداشتی دامپزشکی بر مراکز عرضه فراورده‌های خام دامی در شهرستان کرمان خبر داد.

محمود زین الدینی سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان کرمان گفت: برای حفظ سلامت و حراست از حقوق مصرف کنندگان، شبکه دامپزشکی کرمان نظارت‌های بهداشتی خود را بر تمامی همانند سال‌های قبل در ایام پایانی سال مراکز عرضه فراورده‌های خام دامی و همچنین رستوران ها، کشتارگاه‌های دام و طیور را بیشتر خواهد کرد.

او  افزود: نظارت‌های بهداشتی نوروزی این شبکه در قالب ۱ اکیپ ثابت مستقر در شبکه و ۸ اکیپ بازرسی بهداشتی سیار بصورت روزانه از ۱۳ اسفند ماه تا ۶ اردیبهشت ماه سال آینده انجام می شود.

زین الدینی بیان کرد: صدور مجوز بهداشتی قرنطینه‌ای مرغ زنده و بازدید خوردو‌های بهداشتی حمل فراورده‌های خام دامی تازه و منجمد بصورت فعال و روزانه انجام می شود.

او  با بیان اینکه هدف از اجرای این طرح تامین بهداشت و سلامت محصولاتی است که در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد، افزود: در این طرح ۲۰ واحد بسته بندی و سردخانه نگهداری مستقل و وابسته، بیش از ۱هزار مرکز عرضه و پخت فرآورده‌های خام پروتئینی، ۳ کشتارگاه طیور و ۵ کشتارگاه دام مورد بازدید و رصد بهداشتی کارشناسان شبکه دامپزشکی این شهرستان قرار می‌گیرند.

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان کرمان اظهار کرد: شهروندان گرامی، فرآورده‌های خام دامی مورد نیاز خود را از مرکز مجاز و بهداشتی تحت نظارت دامپزشکی تهیه و در صورت مشاهده هر گونه تخلف در زمینه تولید، نگهداری و عرضه فرآورده‌های خام دامی اعم از شیر خام، مرغ، ماهی و گوشت قرمز مراتب را از طریق شماره تلفن ۰۳۴۳۲۱۳۴۳۶۶ به شبکه دامپزشکی شهرستان اطالع دهند تا بازرسان این شبکه در اسرع وقت رسیدگی کنند.

برچسب ها: نظارت ، دامپزشکی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.