سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری یادواره شهدای پایگاه چهارم رزمی هوانیروز ارتش

یادواره شهدای پایگاه چهارم رزمی هوانیروز ارتش در اصفهان همراه با بزرگداشت دو شهید مدافع حرم و امنیت برگزار شد.

یادواره شهدای پایگاه چهارم هوانیروز ارتش همراه با بزرگداشت شهید مدافع حرم، ابوالفضل شیروانیان و شهید مدافع امنیت فراجا علی بهروزیان‌نسب در اصفهان برگزار شد.


در این مراسم سرهنگ ستاد خلبان بهرام نظری، فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز ارتش، با تاکید بر اینکه هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با تبعیت از، ولی فقیه آماده جانفشانی در دفاع از ایران و نظام اسلامی است گفت: امروز سالگرد عملیات غرورآفرین بدر است که در ون چند خلبان و مهندس فنی هوانیروز به شرف شهادت نائل آمدند از جمله استاد خلبان شهید محمدعلی بختیاری که امروز سالگرد شهادت اوست.


او گفت: در پاسداری از آرمان شهدا و پیروی از مسیر آنان، از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

در این مراسم امیر سرتیپ جانباز غلامحسین دربندی، پیشکسوت دفاع مقدس و عضو هیئت معارف جنگ شهید سپهبد صیاد شیرازی و راوی دفاع مقدس بود گفت: دوران دفاع مقدس ما دارای درس‌ها و معرفت‌های خاصی است که باید برای نسل‌های امروز گفته شود و برای نسل‌های فردا باقی بماند.
او افزود: خاطره‌های دوران دفاع‌مقدس، هرگز تکراری نخواهد شد و مثل تکرار فلسفه قیام عاشورا موجب ماندگاری و اثرگذاری مفاهیم آن می‌شود و از دل این بازگو کردن حماسه‌ها حججی‌ها متولد می‌شوند.
این پیشکسوت دفاع مقدس با اشاره به اینکه هوانیروز در همه صحنه‌هایی که مملکت اسلامی نیاز داشته حاضر بوده، ایثار و هنر نیرو‌های فنی هوانیروز در خط مقدم نبرد را ستودنی دانست.

در ادامه این مراسم از خانواده‌های شهدای پایگاه چهارم هوانیروز ارتش و شهیدان مدافع حرم و امنیت تجلیل شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.