سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حذف هفت نقطه پرحادثه از جاده‌های اصفهان

در آستانه آغاز سفر‌های نوروزی، هفت نقطه پرحادثه درجاده‌های استان اصفهان حذف شده است.

علیرضا قاری‌قرآن رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به اقدامات شاخص برای ارتقای کیفی وضع راه‌ها و رفع نقاط حادثه خیز گفت: با احداث تقاطع‌های غیرهمسطح، هفت نقطه پرحادثه در جاده‌های استان حذف شده است.

او ادامه داد: از دیگر اقدامات، ساخت ۶۷ کیلومتر باند دوم و روکش آسفالت برای جلوگیری از تصادفات رخ به رخ بوده همچنین ۱۵ کیلومتر نیوجرسی نصب شده است.

رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه مقرر شده برای کاستن از ترددها، ترافیک و آلودگی هوا تور‌های ویژه گردشگری با اختصاص اتوبوس‌هایی برای انتقال مسافران دایر شود؛ افزود: در جلسات شورای هماهنگی ویژه نوروز ۱۴۰۲ مصوب شد تا گروه‌های بازرسی از پایانه‌ها (جاده‌ای- راه آهن- فرودگاه) تشکیل و بر عملکرد پایانه‌ها نظارت شود.

قاری‌قرآن، حضور نماینده پاسخگوی شرکت‌های هواپیمایی در فرودگاه‌ها برای رفع مشکلات پرواز و پاسخگویی به مسافران، برنامه‌ریزی در تمام پایانه‌ها برای پذیرایی مسافران در زمان سحر و افطار و ظرفیت سازی جاده‌های پرتردد با عملیات‌های تعریض، ایمن سازی و اصلاحات برای روانسازی ترافیک را از دیگر اقدامات برای نوروزی بیان کرد.


او از فعال سازی دوربین‌های نظارتی جاده‌ای خبر داد و گفت: در آستانه نوروز طرح‌های راهسازی در محور‌های پرتردد متوقف و برای آشکار سازی محوطه‌های کارگاهی اقدام می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.