سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گزارش از پلیس تهران، کشف مواد مخدر در کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در پی کار اطلاعاتی و گزارش به موقع پلیس تهران، ۲۴۳ کیلو مواد مخدر در عملیات شبانه پلیس کرمان کشف شد.

سردار عبدالرضا ناظری گفت: ماموران پلیس استان تهران در پی طرح‌های اخیر جمع آوری خرده فروشان موادمخدر و انجام اقدامات اطلاعاتی بعدی از قصد قاچاقچیان برای انتقال یک محموله سنگین مواد مخدر به یک منزل در یکی از نقاط شهر کرمان مطلع و این مورد را به پلیس استان کرمان گزارش کردند.

او افزود: در این رابطه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان پس از واکاوی دقیق این مورد و انجام اقدامات اطلاعاتی بعدی از انتقال شبانه این محموله به منزل مورد نظر مطلع و سحرگاه همان شب ضمن هماهنگی قضایی در بازرسی از این منزل، ۲۳۳ کیلو و ۵۰۰ گرم حشیش و بیش از ۱۰ کیلو تریاک کشف و ضمن توقیف یک دستگاه خودروی سواری یک متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به بازجویی تخصصی از این متهم و در ادامه معرفی وی به مرجع قضایی گفت: کار اطلاعاتی دقیق همرزمانمان در پایتخت و رقم خوردن این عملیات ضربتی در کرمان نشانگر افزایش روز افزون اشرافیت اطلاعاتی مجموعه انتظامی بر افراد و باند‌های خرد و کلان قاچاق مواد مخدر است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.