سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمایه گذاری بیش از ۸ میلیارد ریالی به کشتی اردبیل

رئیس هیات کشتی استان اردبیل گفت: ۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در هیات کشتی استان برای تجهیزات، امکانات و اعزام تیم‌ها به مسابقات سرمایه گذاری شده است.

قدرت حاج نوری گفت: ۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در هیئت کشتی استان سرمایه‌گذاری کردم و نسبت به خرید لباس، تجهیزات و امکانات و اعزام تیم‌ها به مسابقات مختلف اقدام کردیم تا کشتی روی پای خود بایستد.

رئیس هیات کشتی استان اردبیل در آئین تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران کشتی در سالن مرحوم جابر عباس‌زاده اردبیل اظهار کرد: ما بعد از حضور در هیئت کشتی و پشت سر گذاشتن شرایط سخت کرونایی، سعی کردیم با همفکری بزرگان کشتی آئین‌نامه پاداش مربیان و کشتی‌گیران را تدوین و تهیه کنیم.

حاج نوری تصریح کرد: امسال برای اولین بار توانستیم به وعده خود در پرداخت پاداش قهرمانان و مربیان نام‌آور اقدام کنیم هر چند که فدراسیون در این زمینه کمک و همراهی خوبی را با هیئت استان نداشته است.

او از پرداخت ۸۳ میلیون تومان جایزه نقدی به مدال‌آوران و مربیان کشتی به عنوان مشوق در حمایت از نوجوانان و جوانان اشاره کرد و افزود: تیم کشتی استان اردبیل در مسابقات اخیر کشتی فرنگی امید‌های کشور توانست ۲ مدال برنز و یک مدال نقره را به دست آورده و برای استان مایه افتخار باشد.

رئیس هیات کشتی استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: نه تنها ریالی از هیئت کشتی منفعت و سود عایده ما نمی‌شود بلکه آستین بالا زدیم تا با همراهی بزرگان کشتی این رشته را به جایگاه اصلی خود بازگردانیم و قطعاً عقب‌ماندگی‌های گذشته را نیز جبران کرده و در صدد افتخارآفرینی کشتی آزاد و فرنگی استان در سطح ملی هستیم.

حاج نوری اضافه کرد: به هیچ وجه از نظر هزینه کم نخواهیم گذاشت و ما با همراهی مربیان و کادر ارزنده کشتی و همچنین با تجربه‌ها در این رشته سعی می‌کنیم تا فضای مناسبی را برای رشد و تعالی نوجوانان و جوانان در رشته کشتی فراهم کرده و در ۲، سه سال آینده نیز امید به قهرمانی در سطح بزرگسالان بسته‌ایم تا اردبیل به جایگاه اصلی خود و مدال‌آوری در عرصه‌های بین‌المللی و جهانی دست پیدا کند.

او بیان کرد: ما نه تنها در این یک سال ریالی از فدراسیون نگرفتیم بلکه آن‌ها در ابتدای فعالیت ما اتمام حجت کردند که فدراسیون ریالی کمک نخواهد کرد و قرار بود برخی نهاد‌ها نظیر شهرداری به هیئت کشتی کمک کند که تاکنون هیچ کمکی انجام نشده و بنده در این میدان تک و تنها حاضر شدم.

رئیس هیات کشتی استان اردبیل در ادامه سخنان خود اظهار کرد: برای استعدادیابی در کشتی همکاری‌های خوبی را با آموزش و پرورش انجام دادیم و امیدواریم با استعدادیابی در رده‌های سنی پایه بتوانیم قهرمانی‌های بیشتری را در سنین پایین‌تر به دست آورده تا در سال‌های آینده کشتی اردبیل بتواند قهرمانان و پهلوانان نام‌آوری را به کشور معرفی کند.

حاج نوری یاد و خاطره بزرگان کشتی و ستارگان جهانی کشتی اردبیل را گرامی داشت و تصریح کرد: باید همه به دور از حاشیه‌سازی به نفع کشتی به آرامش و فضای با ثبات در این رشته کمک کنند تا مربیان و فعالان رشته کشتی بتوانند به مدال‌آوری فرزندان این مرز و بوم کمک کرده و شاهد درخشش نسل آینده کشتی اردبیل باشیم.

او گفت: ما اگر تنها به کشتی فکر کنیم و حاشیه‌ها و مسائل پیرامونی را کنار بگذاریم قطعاً کشتی ما روند رو به رشدی را خواهد داشت و ما سال به سال در مسابقات مختلف شاهد قهرمانی‌ها و پهلوانی‌های بیشمار خواهیم بود.

در این مراسم علاوه بر تجلیل از قهرمانان کشتی اردبیل در میادین کشوری به همراه مربیانشان، از داوران کشتی اردبیل نیز تجلیل شد.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.