سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت به روزرسانی تجهیزات پلیس فتا/استفاده از ظرفیت نخبگان

فرمانده انتظامی کل کشور با بیان اینکه پلیس انقلابی همه کار‌ها را در نزد خود کوچک می‌داند، گفت: پلیس فتا باید برای به روز رسانی تجهیزات خود از نخبگان دعوت کند.

سردار احمدرضا رادان فرمانده انتظامی کل کشور با تاکید بر اهمیت احصاء واقعی وضع موجود و استفاده از آن و ترسیم آینده در حوزه فعالیت پلیس فتا اظهار کرد: در کنار این دو موضوع جهت‌ساز‌ها و ارکان جهت‌ساز باید در اذهان شما نقش ببندد که منظور پلیس فتای متخصص آینده‌نگر و انقلابی است.

فرمانده انتظامی کل کشور با بیان اینکه پلیس انقلابی همه کار‌ها را در نزد خود کوچک می‌داند، خاطرنشان کرد: پلیس فتا باید برای مأموریت‌های آتی آنقدر آمادگی داشته باشد که هر تهدیدی در حوزه سایبر برای آن کوچک باشد.

وی تصریح کرد: برای رسیدن به آن پلیس در آن فضا و تهدید نیاز به تجهیزات به روز دارید؛ لذا اگر از الان برای به روزرسانی تجهیزات برنامه ریزی نکنید و متخصصان، نخبگان و اندیشمندان را دعوت نکنید تا برای آینده برای شما کار کنند گرفتار می‌شوید و در وضعیت حال متوقف می‌شوید.

رادان عنوان کرد: برای سه سال دیگر اگر شما تهدیدی را می‌توانید تصور کنید و تجهیزاتی را برای آن زمان تصور نکنید آینده خیلی زود می‌رسد و شما عقب خواهید افتاد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.