سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد:

یک‌سوم تماس‌های ۱۲۵ مزاحمی است

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت: کل تماس‌های سامانه ۱۲۵ امسال بیش از ۶۰۶ هزار مورد بوده که از این تعداد بیش از ۲۰۴ هزار تماس مزاحمی بوده است.

مجید فرهادی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت: متوسط زمان رسیدن به محل آتش‌سوزی در عملیات اولویت یک و داخل محدوده شهری ۴ دقیقه و ۳۶ ثانیه است.

وی افزود: در سال جاری ۷ هزار و ۸۴۵ مورد آتش سوزی شامل حریق‌ساختمان، ضایعات و زباله خارج از ساختمان و وسایل نقلیه و... داشته‌ایم. همچنین ۸۰۰۸ عملیات امداد و نجات مانند رهایی و نجات افراد از آسانسور انجام شده است.

فرهادی بیان کرد: خدمات ایمنی نیز شامل نجات افراد از رفع مزاحمت حیوانات، دفع حشرات مزاحم و رهایی و نجات حیوانات ۷۱۶۶ مورد در سال جاری داشته‌ایم.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد ادامه داد: کل تماس‌های سامانه ۱۲۵ در سال جاری ۶۰۶ هزار و ۶۴۸ مورد بوده است که از این تعداد ۳۰ هزار و ۵۹۱ تماس عملیاتی، ۲۰۴ هزار و ۲۵۸ تماس مزاحمی، ۲۵۸ هزار و ۳۰۲ تماس اشتباهی، ۴۰ هزار و ۴۱۳ تماس مشاوره و بیش از ۷۳ هزار مورد تماس سایر موارد بوده است.

وی تصریح کرد: در سال جاری بیش از ۳ هزار مورد پروانه ساختمانی، ۴ هزار و ۸۳۵ مورد عدم خلاف (پایان سفتکاری) و ۳ هزار و ۸۸۶ مورد پایانکار بهره‌برداری صادر شده است.

فرهادی اظهار کرد: ۳۳ هزار و ۴۴۸ نفرساعت آموزش تخصصی ضمن خدمت نیز برگزار شده است که مجموع نفرات شرکت کننده در این آموزش‌ها ۳ هزار و ۳۱ نفر و تعداد دوره‌های برگزار شده ۱۳۷ دوره بوده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد تاکید کرد: همچنین ۴۳۱ هزار و ۷۹۳ نفر ساعت آموزش شهروندی برای اصناف، مهد‌های کودک و مدارس، هنرستان و کارودانش و ... برگزار شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.