سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشارکت همگانی برای حفاظت از میراث‌فرهنگی اردبیل در ایام نوروز ۱۴۰۲

مدیرکل میراث‌فرهنگی استان اردبیل گفت: مشارکت همگانی و استفاده از ظرفیت تمامی نیرو‌ها برای حفاظت از میراث تاریخی و فرهنگی لازم است.

حسن محمدی ادیب گفت: با نزدیک شدن به ایام تعطیلات نوروزی و افزایش بازدیدها از اماکن تاریخی و موزه‌ها لزوم حفاظت از آثار تاریخی اهمیت دوچندان پیدا می‌کند که با مشارکت همگانی و همراهی نیروهای یگان حفاظت برای این امر تلاش می‌کنیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل می گوید: در این راستا باید با استفاده از ظرفیت رسانه‌های محلی درمورد حفاظت از میراث فرهنگی اطلاع رسانی شود تا مردم در این خصوص اداره کل میراث‌فرهنگی استان را یاری کنند.

به گفته او، در طول تعطیلات عید نوروز همه نیروهای اداره کل در قالب ستاد خدمات سفر فعال هستند تا با استفاده از ظرفیت نیروهای انسانی موجود کلیه اماکن تاریخی و موزه‌های استان با تامین امنیت کامل برای بازدید عموم آماده باشند.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل نیز در این جلسه گفت: یگان حفاظت اداره کل با تمامی ظرفیت‌ها و نیروهای انسانی خود آماده ارائه خدمت و حفاظت از آثار فرهنگی و تاریخی استان در ایام نوروز است.

سرهنگ ناصر شکری می گوید: با توجه به اینکه حوزه فعالیت یگان حفاظت میراث‌فرهنگی بسیار گسترده است نیروی انسانی موجود برای این میزان از ماموریت جوابگو نیست و نیاز داریم که به ویژه در ایام نوروز سایر دستگاه‌های امنیتی و عموم مردم ما را در حفاظت از میراث فرهنگی همراهی کنند.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.