سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از یک میلیارد تومان برای ساخت مرکز همگانی خرید خودرو در قزوین هزینه شد

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری قزوین گفت: بیش از یک میلیارد تومان برای ساخت فاز اول مرکز همگانی خرید خودرو در قزوین هزینه شد.

اصغر الهیاری رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری قزوین با بیان اینکه راه اندازی مرکز خرید همگانی خودرو در شهر ضروری است، گفت: برای رفع این نیاز ساخت مکانی ویژه این کار در دست پیگیری و اجراست.

در راستای نظم بخشیدن به روند خرید و فروش خودرو‌ها در قزوین و پیشگیری از ترافیک به واسطه پارک خودرو‌ها برای معاینه و فروش در میدان مادر و بلوار شهید بهشتی، مرکز خرید و فروش همگانی خودرو‌ها در این شهر راه‌اندازی و احداث می‌شود.

وی اظهار کرد: این روز بازار غیر رسمی به دلیل نداشتن روند قانونی و سازو کار مشخص قطعاً نمی‌توانست نیاز استان را تامین کند و فقدان مرکز خرید همگانی خودرو در استان موجب شده بود تا مردم از این بازار غیر رسمی استقبال داشته باشند که به همین دلیل ایجاد این مرکز در دستور کار قرار گرفت.

الهیاری تصریح کرد: این مرکز در فضایی به مساحت حدود هفت هزار متر مربع در ضلع غربی میدان مادر در حال احداث است.

این مسوول اضافه کرد: فاز‌های مختلفی برای این مرکز همگانی دیده شده که خدمات خرید و فروش، کارشناسی و انجام معاملات مرتبط با خودرو بخشی از آن است که پیش بینی می‌شود در صورت افتتاح و بهره برداری کامل حتی از شهر‌های همجوار نیز مورد استقبال قرار گیرد.

وی یاد آور شد: پیش بینی ما این است که در اوایل سال آینده شاهد بهره برداری از این مرکز همگانی خرید خودرو باشیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.