سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع میوه شب عید از ۲۶ اسفند در استان اردبیل

مدیرکل تعاون روستایی استان اردبیل گفت: از ۲۶ اسفندماه جاری میوه مورد نیاز مردم در میادین میوه وتره‌بار استان توزیع می‌شود.

ابوالفضل دشتبانی از تامین و ذخیره سازی نزدیک به ۶۰۰ تن میوه شب عید در سردخانه‌های استان خبر داد و گفت: از ۲۶ اسفندماه جاری میوه مورد نیاز مردم در میادین میوه وتره‌بار استان توزیع می‌شود.

مدیرکل تعاون روستایی استان اردبیل با اشاره به جلسه کمیته امنیت غذایی استان اظهار کرد: به منظور رفاه حال مردم و شهروندان و جلوگیری از سوء استفاده دلالان و تنظیم و تعادل بخشی بازار، از آذرماه امسال برنامه‌ریزی برای تامین میوه شب عید در استان آغاز شد و طبق پیش بینی کمیته راهبری استانی میوه مورد نیاز تهیه و در سردخانه‌های استان ذخیره‌سازی شد.

دشتبانی اضافه کرد: در راستای حمایت از باغداران استان سیب مورد نیاز از تولید کننده‌های داخل استان و پرتغال هم از استان مازندران تامین شده است.

او ادامه داد: قیمت توزیع دولتی و زیر نظر تنظیم بازار و کمیته اقدام مشترک و در نهایت ده درصد زیر قیمت بازار خواهد بود.

مدیرکل تعاون روستایی استان اردبیل خاطرنشان کرد: میوه‌های تامین شده از نوع درجه یک بوده و از کیفیت مطلوبی برخوردار است که با نظارت دستگاه‌ها و کمیته راهبری استانی توزیع خواهد شد.

دشتبانی همچنین گفت: در سطح استان حدود چهل غرفه تدارک دیده شده که ۲۲غرفه آن در مراکز و میادین اردبیل خواهد بود که درباره آن اطلاع رسانی خواهد شد.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.