سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه‌اندازی شبکه بی سیم دیجیتال یگان حفاظت منابع طبیعی آذربایجان‌شرقی

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی با اشاره به هوشمندسازی سامانه‌های نظارتی در حوزه منابع طبیعی از راه‌اندازی شبکه بی سیم دیجیتال یگان حفاظت این اداره کل خبر داد.

آقای داوودی در مراسم بهره برداری از شبکه بی سیم دیجیتال یگان حفاظت منابع طبیعی استان آذربایجان شرقی گفت: این شبکه رادیویی دیجیتال با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

وی در خصوص ویژگی‌ها و قابلیت‌های این شبکه اظهار کرد: با توجه به ماموریت‌های اداره‌کل منابع طبیعی در حفاظت منابع طبیعی و اراضی ملی با بهره گیری از این شبکه می‌توان زمینه برقراری ارتباط صوتی و ارتباط متنی را بین جنگلبانان و نیروی‌های یگان حفاظت استان برقرار کرد.

آقای داوودی خاطرنشان کرد: همچنین اطلاع از موقعیت مکانی آنلاین ماموران و گروه‌های گشت و مراقبت و نیز نظارت بر نحوه عملکرد آنان از دیگر امکانات این شبکه است.

وی هوشمندسازی حفاظت از اراضی ملی را رویکرد اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری عنوان کرد و افزود: علاوه بر بهره گیری از شبکه بی سیم دیجیتال، نصب و راه اندازی دوربین‌های پایش با برد حدود ۲۰ کیلومتر در دستور کار قرار گرفته تا به صورت آنلاین از هر گونه تعرض به منابع طبیعی مطلع شده و اقدامات حفاظتی و قانونی لازم در این زمینه انجام شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.