سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز طرح تشدید نظارت بهداشتی دامپزشکی در شهرستان نهاوند

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان نهاوند از آغاز طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی بر مراکز عرضه مواد پروتئینی دراین شهرستان خبر داد.

دکتر میثم قیاسی گفت: با توجه به طرح تشدید نوروزی و ایام ماه مبارک رمضان و جلوگیری از شیوع آلودگی‌های ناشی از فساد انواع فرآورده‌های خام دامی و با هدف تضمین سلامت و امنیت مواد غذایی از تاریخ ۱۳ اسفند  تا ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ توسط ۲ اکیپ ثابت و ۲ سیار، کارشناسان و بازرسان بهداشتی دامپزشکی در بیش از ۳۵۰ واحد مراکز تولید، نگهداری، حمل و عرضه فرآورده‌های خام دامی در  شهرستان اجرا می‌شود.

او افزود: به منظور نظارت بهداشتی بر فرآورده‌های خام دامی از قبیل گوشت قرمز، گوشت سفید (مرغ وماهی)، شیر، تخم مرغ، عسل از کلیه واحد‌های شهرستان در این ایام در دو نوبت صبح و عصر بازدید و نظارت صورت می‌گیرد و کلیه فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی و غیر قابل مصرف برای انسان جمع آوری، ضبط و معدوم می‌ شود.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان نهاوند در پایان از همشهریان محترم درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی می‌توانند مراتب را از طریق شماره تلفن ۰۸۱۳۳۴۲۹۱۲۶ یا به سامانه ۱۵۱۲ ارتباط مردمی دامپزشکی گزارش دهند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.