سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف انواع مواد مخدردر مرز میرجاوه

فرمانده هنگ مرزی میرجاوه از کشف انواع مواد مخدر در مرز میرجاوه خبر داد.

سرهنگ ابوالفضل نظری اظهار داشت: مرزبانان با انجام اقدامات تخصصی اطلاعاتی از فعالیت باند قاچاق موادمخدر در منطقه مرزی "چاهندو" شهرستان میرجاوه مطلع شدند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی، تشدید اقدامات کنترلی در نوار مرزی را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با پشتیبانی اطلاعاتی و هدایت عملیاتی مرزبانی استان، مسیر‌های احتمالی تردد قاچاقچیان مشخص شد و در راستای مقابله با سوداگران مرگ، مرزبانان با اجرای کمین‌های هدفمند و اجرای طرح مهار منطقه مورد نظر را در کنترل خود قرار دادند و توانستند محموله موادمخدر را کشف کنند.

فرمانده هنگ مرزی میرجاوه خاطرنشان کرد: قاچاقچیان که قصد داشتند در فرصتی مناسب محموله موادمخدر را به وسیله یک دستگاه خودرو به عمق کشور انتقال بدهند در این امر ناکام ماندند و با برجای گذاشتن محموله موادمخدر و با استفاده از کوهستانی بودن منطقه از محل متواری شدند.

سرهنگ نظری تصریح کرد: مرزداران موفق شدند در این عملیات ضمن توقیف یک دستگاه خودرو، مقدار ۲۹٠ کیلوگرم انواع موادمخدر شامل ۱۳۳ کیلو و ۶۰۰ گرم شیشه، ۱۱۳ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک و ۴۲ کیلو و ۸٠٠ گرم مرفین را کشف کنند.

وی با بیان اینکه شناسایی و دستگیری متهمان پرونده در دستور کار این فرماندهی قرار دارد، عنوان کرد: مرزداران هنگ مرزی میرجاوه به صورت شبانه‌روزی در مناطق مرزی حضور فعال و گسترده دارند و با هرگونه اعمال خلاف قانون، خصوصاً شرارت و قاچاق موادمخدر قاطعانه و هوشمندانه برخورد می‌کنند.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.