سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از یک میلیون و ۹۴۴ هزار مسافر امسال در لرستان جابجا شدند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: یک میلیون و ۹۴۴ هزار و ۸۷۸ مسافر طی سال جاری در استان جابجا شدند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۲ درصد رشد داشته است.

مرتضی شیروانی اظهار داشت: از ابتدای امسال تا ۱۸ اسفندماه جاری، یک میلیون و ۹۴۴هزار و ۸۷۸ نفر در قالب ۲۵۲ هزار و ۴۳۷ سفر از خدمات حمل و نقل برون شهری استان بهره‌مند شده اند.

وی ادامه داد: سال قبل یک میلیون و ۵۰۰ هزار و ۳۴۲ مسافر در قالب ۲۳۶ هزار و ۴۷۷ سفر از ناوگان حمل و نقل برون شهری لرستان استفاده کرده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان ادامه داد: از تعداد بیش از یک میلیون و ۹۴۴ هزار مسافر جابجا شده در استان، یک میلیون و ۶۰۹ نفر از اتوبوس، ۳۵۳ هزار و ۶۱۳ نفر از مینی بوس و ۵۹۰ هزار و ۶۵۶ نفر از سواری کرایه استفاده کرده اند.

شیروانی بیان کرد: مسافران می‌توانند هرگونه انتقاد و شکایت خود از پایانه‌های مسافربری، رانندگان حوزه حمل و نقل مسافر و تاخیر در مبدا و حین سفر بین شهری را از طریق سامانه ۱۴۱ به این اداره کل اطلاع دهند تا مورد پیگیری قرار گیرد و در صورت لزوم توسط کمیسیون‌های مربوط به تخلف شرکتی، رانندگان یا مالک وسیله نقلیه رسیدگی شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.