سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی وزارت آموزش وپرورش سال ۱۴۰۱

اطلاعیه سری دوم اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی وزارت آموزش وپرورش سال ۱۴۰۱ و تمدید مجدد مهلت ثبت نام اعلام شد.

پيرو اطلاعيه مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۱۰ و همچنين انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون استخدامی وزارت آموزش وپرورش  ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی در سال ۱۴۰۱ و اطلاعيه اصلاحی مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ ضمن اعلام اصلاحات جدید به شرح ذیل، به اطلاع متقاضيان شرکت در آزمون استخدامی مذکور می‌رساند زمان ثبت نام در این آزمون تا روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۲۱ تمدید شد و متقاضيان می توانند تا تاریخ اعلام شده به درگاه اطلاع رسانی این سازمان مراجعه و براي ثبت نام اقدام کنند.

باتوجه به اصلاحيه اعلام شده امکان ویرایش اطلاعات برای متقاضيان ایجاد شده است. بر این اساس، آن دسته از متقاضيانی که قبلاً نسبت به ثبت نام اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

الف ـ اصلاحیه مربوط به محل خدمت شغل محل (کد 10920) دفترچه راهنمای ثبت نام:

ـ محل خدمت کدشغل محل (10920) مربوط به شغل آموزگاری ابتدایی (ابتدایی) یزد-تفت (نير) عبارت نیر حذف و به یزد ـ تفت اصلاح می شود بنابراین شغل محل مذکور متعلق به کل شهرستان تفت است.

ب ـ اصلاحات مربوط به مندرجات بخش ششم دفترچه راهنمای ثبت نام:
ـ در بخش ششم بند «ج» دفترچه عبارت ذیل به عنوان تذکر ۴ به دفترچه اضافه می شود و عبارت تذکر 4 به عنوان تذکر ۵ به شرح مقرر اصلاح می شود.

تذکر ۴ ـ در ارزیابی تکميلی، کسب حداقل (۹۵) امتياز از شایستگی های عمومی، حداقل (۷۰) امتياز از شایستگی اختصاصی و (۴۰) امتياز از شایستگی تخصصی مقرر در جدول شماره (۲) الزامی است.

تذکر ۵-با توجه به تبصـره ۳ ماده ۲۱ قانون جامع خدمات رسـانی به ایثارگران، ایثارگران مشـمول سـهميه های ۲۵ و ۵ درصـد متقاضی استخدام در ادارات آموزش و پرورش، باید حداقل هشتاد درصد (۸۰ در صد) حداقل امتيازات مندرج در تذکر ۲ و ۴ را کسب کنند.

ج ـ اصلاحات مربوط به اصلاح ظرفیت و شغل محل های جدید دفترچه راهنمای ثبت نام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.