سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز عملیات اجرایی خدمات سفر در خراسان جنوبی

از ۲۵ اسفند ماه برنامه ویژه ستاد اجرایی خدمات سفر در خراسان جنوبی آغاز می‌شود.

معاون عمرانی استانداری خراسان جنوبی در حاشیه جلسه ستاد خدمات سفر  گفت: خراسان جنوبی میزبان مسافرین از سراسر کشور و محور‌های مواصلاتی استان برای زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) در نوروز ۱۴۰۲ می‌باشد.

عباس زاده افزود: برای ارائه خدمات شایسته برای مسافران نوروزی به استان ستاد اجرایی خدمات سفر تشکیل و کمیته‌های ستاد، برنامه‌ها و تمهیدات لازم برای ارائه خدمات سفر برای مسافرین در حوزه‌های مختلف اندیشیده شد.

او با بیان اینکه طبس از جمله شهرستان‌های مهم حوزه گرشگری و مسافرپذیر خراسان جنوبی می‌باشد ادامه داد: با ویژگی‌های خاص طبیعی و تاریخی که در طبس وجود دارد ازجمله نقاط مهم هدف گردشگری هموطنان در کشور قلمداد می‌شود و با وجود حرم مطهر حضرت حسین موسی الکاظم (ع) در مسیر هم زیارتی امام رضا (ع) بر جاذبه بزرگ و مهم شهر طبس افزوده شده است.

به گفته عباس زاده همانند سال‌های گذشته تمام دستگاه‌های اجرایی و خدماتی باید آمادگی لازم را برای پذیرش مسافران در طبس داشته باشند و از آنجا که شهرستان طبس ورودی هموطنان از ۸ استان کشور به خراسان جنوبی می‌باشد برای تمهیدات لازم و برنامه ریزی ویژه در این منطقه جلسه ستاد ساماندهی خدمات سفر استان را با مدیران منطقه‌ای و استانی در این شهرستان برگزار کردیم.

معاون عمرانی استاندار گفت: تمام نیرو‌های خدماتی و اورژانسی آمادگی لازم را برای ارائه خدمات به مسافران دارند و تمهیدات لازم اندیشیده شد و از مردم میخواهیم تا با رعایت اصول راهنمایی و رانندگی سفری ایمن را تجربه کرده و درخواست می‌کنیم با سفر به خراسان جنوبی و بویژه شهرستان طبس این استان را به عنوان سفر گردشگری خود انتخاب کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.