سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری بزرگترین جام رمضان در مشهد مقدس

معاون سلامت و تربیت بدنی شهرداری مشهد مقدس گفت: «جام برکت و کرامت» بزرگترین جام رمضان مشهد، با بیشترین تنوع در رشته‌های ورزشی با حضور علاقه‌مندان برگزار می‌شود.

سیدحسین غیاثی معاون سلامت و تربیت بدنی شهرداری مشهد مقدس با بیان اینکه «جام رمضان»، یکی از برنامه‌های شاخص ورزشی است که به همت معاونت تربیت‌بدنی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد مقدس برگزار می‌شود، گفت: براساس همین رویکرد، دومین دوره جشنواره ورزشی در ماه مبارک رمضان امسال، با عنوان «جام برکت و کرامت» در دستورکار معاونت تربیت بدنی شهرداری مشهد قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه این جشنواره ورزشی در 14 رشته مختلف ورزشی، ویژه آقایان و بانوان پیش‌بینی شده، گفت: در بخش آقایان، علاقه‌مندان در رشته‌های فوتسال، والیبال، بسکتبال، بدمینتون، تنیس روی میز، فوتبال پایه، ووشو، تیر و کمان، والیبال ساحلی و هندبال ساحلی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

معاون سلامت و تربیت بدنی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد مقدس افزود: برگزاری رقابت‌های والیبال و هندبال ساحلی، اتفاق مبارکی است که برای اولین بار در کشور، شاهد آن هستیم.

غیاثی، یکی از نقاط عطف دیگر جشنواره ورزشی «جام برکت و کرامت» را توجه ویژه به حوزه ورزش بانوان دانست و تصریح کرد: سال گذشته، بانوان در 3 رشته، فوتسال، والیبال و بسکتبال با یکدیگر به رقابت پرداختند ولی امسال این رشته‌ها به 5 رشته افزایش پیدا کرد و بانوان مشهدی در دو رشته بدمینتون و هندبال نیز مسابقه خواهند داد.

وی از توجه ویژه به اقشار خاص در این رویداد ورزشی خبرداد و گفت: براساس همین رویکرد و نگاه، در قسمت جانبازان، معلولین و نابینایان، ۵ رشته والیبال نشسته، بسکتبال با ویلچر، بوچیا، گلبال و تنیس روی میز در نظر گرفته شده است؛ مسابقات گلبال برای نخستین بار است که برگزار می‌شود.

غیاثی افزود: جام برکت و کرامت، از حیث تعدد رشته‌های ورزشی و به تبع، مخاطبان و شرکت‌کنندگان، بزرگترین جام ورزشی رمضان بوده که در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.