سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیش بینی بازدید ۹۰ هزار دانشجو از مناطق جنگی

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: پیش بینی می‌شود امسال ۹۰ هزار دانشجو از مناطق جنگی دفاع مقدس بازدید کنند.

عبدالحسین کلانتری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در حاشیه بازدید از مناطق جنگی آبادان و خرمشهر گفت: امسال از ابتدای آغاز کاروان راهیان نور ۴۲ هزار دانشجو به مناطق جنگی اعزام شدند و پیش بینی می‌شود تا پایان این رویداد ۹۰ هزار دانشجو اعزام شوند.

او راهیان نور را یکی از ابتکارات بی‌نظیر در جمهوری اسلامی خواند که باید تلاش کرد با ظرفیت‌های موجود جامعه مخاطب راهیان نور را تنوع و گسترش دهیم.

این مسئول تاکید کرد با ظرفیت عظیمی که کاروان راهیان نور دارد، می‌توان فضای دانشگاه را متحول و بسیاری از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و نظام را به نسل جوان منتقل کرد.

آقای کلانتری گفت : راهیان نور یک فناوری فرهنگی و اجتماعی بی‌بدلیل است که برکات زیاد آن را در این سال‌ها در کل کشور به صورت ویژه در فضای دانشگاهی شاهد بوده‌ایم.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، نشان دادن پیشرفت‌های علمی و صنعتی کشور به دانشجویان را حائز اهمیت دانست و گفت: بازدید دانشجویان اعزامی در قالب کاروان راهیان نور از منابع صنعتی و علمی در طول مسیر نشان دهنده اقتدار ایران اسلامی است تا از این طریق شاهد ارتباط مدام دانشگاه‌ها و صنعت باشیم.

او راهیان نور را محور هویت ایران اسلامی دانست و یادآور شد با رشادت و ایثارگری‌هایی که شهدا داشتند همواره محور هویت جامعه ایرانی هستند و آشنایی دانشجویان و گروه‌های مختلف مردم ایران با سیره شهدا و ایثارگری آن‌ها می‌توان محور وحدت و هویت ملی را در کشور تقویت کرد

استان خوزستان از ۲۱ یادمان دوران دفاع مقدس برخوردار است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.