سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ویژه برنامه روز جوان در مسجد ام المومنین، حضرت عایشه (رض) مهاباد برگزار شد

در این مراسم که با حضور فرماندار، شورای اسلامی شهر و جمعی از مسئولان مهاباد برگزار شد، ضمن گرامیداشت روز جوان، (سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد) نیز گرامی داشته شد.

در این مراسم، خانم حیدری (مدیر سمن آوای ایمان اداره ورزش و جوانان) و مدیرمسئول کانون فرهنگی و هنری ایمان (مسجد حضرت عایشه (رض) در خصوص انواع فعالیت‌های فرهنگی، آموزشی و قرآنی سمن آوای ایمان و کانون فرهنگی و هنری ایمان سخنرانی کردند.

وی ضمن گرامیداشت روز جوان و (سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد)، پیگیری انواع برنامه و نشست‌های متعدد در حوزه جوانان و خانواده توسط سمن آوای ایمان (مربوط به اداره ورزش و جوانان) و همچنین اجرای انواع فعالیت‌های فرهنگی، هنری، آموزشی و قرآنی توسط کانون فرهنگی و هنری ایمان (مسجد حضرت عایشه (رض)) موجبات مبدل شدن این مجموعه به سمبل فعالیت‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی منطقه زمین‌های شهرداری شده است.

در ادامه ضمن اجرای گروه مولودی خوانی کانون فرهنگی و هنری مساجد مهاباد، از جوانان برتر و اعضای ممتاز فرهنگی و قرآنی تجلیل شد.

همچنین در ادامه برنامه‌های امروز مسئولان مهابادی به مناسبت هفته ورزش و ولادت حضرت علی (ع) با خانواده شهید «محمد تدین» نیز دیدار و دلجویی کردند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.