سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش دبی رودخانه دز؛ مردم به ساحل نزدیک نشوند

فرماندار ویژه دزفول گفت: با توجه به افزایش تدریجی دبی رودخانه دز لازم است شهروندان و گردشگران از ساحل این رودخانه فاصله بگیرند.

علی فرهمندپور فرماندار ویژه دزفول  با اشاره به بارش‌های زیاد در بالادست سد دز و افزایش حجم مخزن این سد گفت: با توجه به افزایش دبی رودخانه دز لازم است میهمانان نوروزی مراقب باشند و از نزدیک شدن به ساحل رودخانه خودداری کنند.

او افزود: تمهیدات لازم درخصوص مناطق در خطر اندیشیده شده و هشدار‌های لازم داده شده است.

فرماندار ویژه دزفول از شهروندان و گردشگران خواست توجهی به هشدار‌های غیررسمی نکنند و اخبار مربوطه را از طریق رسانه‌های رسمی دنبال کنند.

آقای فرهمند پور خواستار همکاری مردم دزفول برای کنترل شرایط شد و گفت: شهروندان به افراد یا گردشگرانی که نکات ایمنی را در ساحل رودخانه دز رعایت نمی‌کنند، هشدار دهند.

هواشناسی خوزستان روز جمعه با صدور هشدار زرد اعلام کرد: ورود ۲ سامانه بارشی و همچنین بالابودن شاخص‌های ناپایداری سبب رگبار و رعدوبرق، وزش باد‌های متوسط گاهی تندباد‌های لحظه‌ای در اغلب نقاط استان و احتمال ریزش تگرگ در مناطق مستعد و احتمال بارش برف در ارتفاعات خواهد شد.

در این هشدار عنوات شده است: سامانه اول از اواخر روز یکشنبه تا پیش از ظهر سه شنبه و سامانه دوم از اواخر روز سه شنبه تا اواخر روز پنجشنبه فعال می‌شوند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.