سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رقابت ۳۳ نفر برای کسب کرسی‌های اتاق بازرگانی ارومیه+عکس

رییس سازمان صمت آذربایجان غربی گفت: همزمان با سراسر کشور انتخابات هیات رییسه اتاق بازرگانی ارومیه نیز با رقابت ۳۳ نفر برگزاز می شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگاران می گوید: دهمین دوره انتخابات هیات رییسه اتاق بازرگانی ارومیه همزمان با سراسر کشور ازصبح امروز شنبه بیستم اسفند ماه آغاز شده است و تا عصر امروز ادامه دارد.

عبدالحمید سرتیپی گفت: در این انتخابات، ۳۳ نفر برای رسیدن به کرسی‌های این هیات رقابت می‌کنند که از این تعداد  ۱۵ نفر در گروه صنعت، ۹ نفر در گروه بازرگانی، پنج نفر در گروه کشاورزی و چهار نفر در گروه معدن وارد این رقابت شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه انصراف برخی افراد به علت مخالفت مرکز پذیرفته نشد، اضافه کرد: از کل نامزد‌های انتخاباتی، ۱۵ نفر برگزیده خواهند شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی با اشاره به اینکه انتخابات در ۲ شهر ارومیه و ماکو برگزار می‌شود، ادامه داد: ۶۰۸ نفر طبق لیست اعلامی اتاق بازرگانی ایران در این انتخابات می‌توانند رای دهند و استقبال در ساعت ابتدایی شروع انتخابات در این حوزه، خوب بوده است.

سرتیپی اظهار کرد: انتخابات این دوره هیات رییسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ارومیه نظیر سراسر کشور تا ساعت ۱۸ عصر امروز ادامه دارد و در صورت لزوم، زمان برگزاری تمدید خواهد شد.

وی یادآور شد: بلافاصله بعد از پایان زمان اخذ رای، شمارش آرا آغاز می‌شود و با توجه به الکترونیکی بودن انتخابات، نتایج نیز در سریع‌ترین زمان اطلاع رسانی می‌شود.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.