سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در سرعین

فرماندار شهرستان سرعین گفت: بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی قرض‌الحسنه در راستای ایجاد اشتغال در این شهرستان پرداخت شده است.

باقر باقرزاده فرماندار شهرستان سرعین گفت: در حمایت از ۱۰۰ طرح اشتغالزایی مبلغ بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه از طریق بنیاد برکت پرداخت شده است.

فرماندار شهرستان سرعین در جلسه شورای اشتغال شهرستان سرعین با اشاره به اینکه تعداد طرح‌ها و رقم در حال افزایش است، بیان کرد: امیدواریم در سال آینده بتوانیم با همکاری دهیاران و شورا‌های روستا‌ها با کار جهادی و ارتباط‌گیری مناسب با تسهیل‌گران بنیاد در شهرستان بهره مناسبی در زمینه ایجاد اشتغال از این نهاد بگیریم.

باقرزاده با اشاره به آمادگی و همراهی کامل با تسهیل‌گران بنیاد برکت در این شهرستان تصریح کرد: برای ایجاد اشتغال باید ابتدا ظرفیت‌های موجود شناسایی و به افراد دارای ایده و طرح‌های اشتغالزایی آموزش‌های لازم ارائه و بعد از آن حمایت‌های لازم از این افراد جهت ایجاد اشتغال پایدار انجام شود.

او شاخصه اصلی شهرستان سرعین را توجه به طرح‌های گردشگری عنوان کرد و افزود: در کنار تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام، ساختمان دولت را نیز که در شهر سرعین ۹ سال است که تعطیل شده، فعال کردیم تا هر چه سریع‌تر این پروژه آماده بهره‌برداری شود.

فرماندار شهرستان سرعین از پرداخت بخشی از مطالبات پیمانکاران این پروژه عمرانی خبر داد و خاطرنشان کرد: در کنار این طرح، جاده سرعین به آلوارس و بیله‌درق همچنین کنزق با پیشرفت مناسب در حال تکمیل است تا در فصل گردشگری پیش رو آماده بهره‌برداری شود.

باقرزاده بیان کرد: تمام تلاش ما بر این است تا در شهر سرعین بهترین و کیفی‌ترین خدمات به مسافران و گردشگران ورودی ارائه شود تا رضایت آن‌ها را فراهم کنیم.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.