سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همه چیز درباره دوربین‌های ثبت جریمه

معاون عملیات پلیس راهور تهران گفت: سرعت برخورد وسیله نقلیه با عابر پیاده اگر حدود ۸۰ کیلومتر باشد احتمال فوت عابر پیاده خیلی زیاد است.

سرهنگ محمد رازقی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد:  از  آنجایی که سرعت غیر  مجاز خط  قرمز  پلیس راهور است و تاثیر زیادی در بروز  تصادفات دارد به هر  شکلی  که هست می بایست این سرعت ها کنترل و مدیریت شود و به حداقل ممکن برسد.

وی افزود : در  برخی  از  معابر  با نصب  سرعت گیرها و سرعت گاه‌ها و به صورت چشمک درآوردن چراغ برخی  تقاطع ها سعی  در  به حداقل رسانیدن سرعت ها در  این معابر  داریم.

سرهنگ رازقی  بیان کرد: کار  اصلی  ما کنترل سرعت ها در  معابر  اصلی و بزرگراههای  شهر  تهران است که این اقدامات توسط  یگان نامحسوس انجام می شود  و پلیس بزرگراه ها را نیز  برای  این امر در  نظر  گرفته ایم.

معاون عملیات  پلیس راهور تهران بزرگ تصریح کرد: کار  اصلی  پلیس نامحسوس در  بزرگراه ها برخورد با تخلفات حادثه ساز  وکنترل سرعت های  غیر مجاز  است، معمولا شب  ها این تخلفات بیشتر  است که این یگان فعالیت بیشتری  دارد و تمامی  بزرگراه ها راگشت زنی  می نماید و به طور  نامحسوس  تخلفات سرعت و سبقت و حادثه ساز  را در  صورت رویت برخورد می  نماید .

وی  گفت : همکاران بنده در  طول  شبانه روز  بویژه شب  ها در  محورهای  بزرگراهی  حضور  دارند و فعالیت آنها مضاعف  شده و باتخلفات حادثه ساز  و مخصوصا تخلفات حادثه ساز  برخورد کرده و اجازه بروز  این تخلفات را توسط  رانندگان نمی  دهند .

سرهنگ رازقی  بیان کرد  : اگر سرعت برخورد وسیله نقلیه با عابر پیاده اگر حدود 80 کیلومتر  باشد احتمال فوت عابر  پیاده 100 درصد است و این نشان دهنده این است که سرعت می بایست در  همه جا رعایت شود .

سرهنگ رازقی اظهار کرد : رانندگان گرامی بویژه در جاهایی که سرعت ها مانند آزادراهها و بزرگراه ها سرعت ها را رعایت نمایند وحتی  در معابر  و خیابان های  داخل شهر  نیز  به این توصیه دقت کرده تا شاهد بروز  تصادفات ناگوار  بدلیل سرعت های  بالانباشیم .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۴
در انتظار بررسی: ۰
عباس بوعذار
۱۵:۵۶ ۲۰ اسفند ۱۴۰۱
چه ربطی به دوربین ثبت جریمه داشت؟؟؟؟؟
ناشناس
۱۵:۲۵ ۲۰ اسفند ۱۴۰۱
بسیار ممنون
ناشناس
۱۴:۴۰ ۲۰ اسفند ۱۴۰۱
پوسته و بدنه ی اتومبیل ها خیلی نازک هست . به نظر می آید شاسی ها هم ضعیف باشند در نتیجه ماشین ها خیلی سبک می باشند . یک روز دیدم که ماشینی روی گاردریل رفت و فورا واژگون شد.
ناشناس
۱۵:۰۸ ۲۰ اسفند ۱۴۰۱
سلام . من دیوید فورد پسر برادر هنری فورد هستم. از شما برای کار در شرکت خودرو سازی فورد دعوت به عمل میارم . لطفا سه شنبه صبح تشریف بیارید دفتر شرکت فورد در دیربورن میشیگان .
ناشناس
۱۴:۳۸ ۲۰ اسفند ۱۴۰۱
قانون وقتی نادرست باشه هیچ وقت رعایت نمیشه و بنظر میاد بسیاری از تابلوها و دوربین ها جهت درآمد زایی هستند چون خود پلیس نیز سرعت ها را رعایت نمیکنه مگر اینکه در حال گذراندن شیفت کاری و سوزاندن بیت المال باشد وسط جاده تابلو زده سی کیلومتربیرون شهر دوربین هم گذاشته اگر سرعت ها تصحیح شود هم رعایت خواهد شد و نیز حوادث کمتر و در آن وقت جریمه واقعی و دزدی حساب نشده و با رعایت یکی ار حقوق بشر خدا نیز کمی سر کیسه را شل خواهد کرد
ناشناس
۱۴:۱۵ ۲۰ اسفند ۱۴۰۱
کمی به فکر کیفت خودرو و لوازم آن باشید
عباس گودرزی
۱۴:۰۱ ۲۰ اسفند ۱۴۰۱
سلام بجای استاندارد سازی راه عبور و مرور و فرهنگ و کنترل عابرین از گذر گاه های مخصوص عبور عابر ، به محدودیت سرعت می پردازیم که هم غیر علمی و هم ترافیبک زا، گاهی اوقات غیر قابل استفاده است . بعضی جا ها در مسیر های اصلی زده سرعت 50 ، اگر 50 بروی از پشت زیر کامیون یا خودرو های دیگر له می شوی لذا اگر حریم جاده علامت گذاری و مسیر عبور عابر زیر گذر یا رو گذز باشد دیگر نیاز به محدودیت سرعت غیر عقلانی نیست بجای آن تابلو های خطر و پیچ خطرناک و عبور حیوانات وحشی و اهلی نصب گردد . در ضمن یک خبر نگار با تراکتور سری به جاده بروجرد اشترینان بزند .و گزارشی تهیه کند تا حداقل دولتمردان بفهمند دلایل تصادفات چیست . . جاده از جاده کوهستانی بد تر است
ناشناس
۱۲:۴۴ ۲۰ اسفند ۱۴۰۱
بهترنیست بجای سرعت گیر روی کیفیت خودرو ها دقت کنید ایا درتمام دنیا همینطور هست یا ما همیشه باید تاوان بیشتری بدیم
ناشناس
۱۲:۳۴ ۲۰ اسفند ۱۴۰۱
یک میلیون جریمه کرونائی برام آمد چند ماه قبل درحالی که چنین جریمه ای امسال وجودندارد فقط مسئولین محترم زحمت اصلاح دوربین ها را نداده بودند استان خراسان شمالی ،اسفراین ،ورودبه محدوده شهر نداشتم عبور ازکمربندی بود
ناشناس
۱۲:۲۶ ۲۰ اسفند ۱۴۰۱
قبل از هر سرعت گیری علائم هشدار دهنده باید باشد در غیر این صورت خطراتی در پیش روی رانندگان و سرنشینان وجود خواهد داشت
ناشناس
۱۲:۱۴ ۲۰ اسفند ۱۴۰۱
عجله و اضطراب و عدم رعایت فاصله با خودروی جلوی و عجله خودروهای پست سر عوامل منفی در رانندگی هستند.
ناشناس
۱۱:۵۴ ۲۰ اسفند ۱۴۰۱
برای من الکی عوارض آزاد راه اومده.زنگ زدم گفتن آره اشتباه شده و صفرش کردن ولی آخه یعنی چی الکی عوارض ثبت میکنن؟اگه پیگیر نباشی الکی برات عوارض میزنن
مرتضی
۱۰:۵۷ ۲۰ اسفند ۱۴۰۱
به داد مردم مازندران برسید سرعت گیرها پدر ما را در آورده
سیاوش
۱۰:۵۱ ۲۰ اسفند ۱۴۰۱
در مازندران کنار جاده ها که فروشگاه بزرگ دارند پول میدهند تا جلوی فروشگاه سرعتگیر ایجاد کنند قابل توجه اداره کل راه مازندران
نبی اله
۱۰:۴۱ ۲۰ اسفند ۱۴۰۱
عامل اصلی تصادفات پلیس وجاده ها با تپه چاله های آن هستند جاده را درست کنیدبه جای سرعت گیر ،آسفالت را بگیرید تپه چاله را درست کنید
ناشناس
۱۴:۴۰ ۲۰ اسفند ۱۴۰۱
دروود در بیش از ۸۰ درصد تصادفات رانندگی اون هم وحشت ناک پلیس مقصر اصلی میباشد
موسوی
۱۰:۳۷ ۲۰ اسفند ۱۴۰۱
جناب سرهنگ تابلوهایی که در کنار جاده ها هست مربوط به دوران رضا خان هست آن موقعی که مردم با اسب وخر به سفر می رفتند نه امروز
حسینی
۱۰:۳۴ ۲۰ اسفند ۱۴۰۱
ازآقای رئیس جمهور تقاضا می کنم دستور دهد سرعت گیرهای جاده را جمع کنند تا مصرف بنزین پایین بیاید هزنه های مردم را در تعمیرات خودرو کم شود
ناشناس
۱۴:۴۱ ۲۰ اسفند ۱۴۰۱
برای فقط یک امر شما ملت با فرهنگ هستید در بقیه امور از نظر اونا فرهنگ ندارید
ناشناس
۱۰:۲۳ ۲۰ اسفند ۱۴۰۱
سلام ،همه چیز لازم است ،حتی اگر مثلا مهمانان موقع ورود کارت بزنند هم خوب است ،پیمان اشراقی.
ناشناس
۱۵:۳۰ ۲۰ اسفند ۱۴۰۱
فاز شما چیه ؟!
دست انداز و جریمه کارساز نیست فرهنگ سازی ملی و قاطع جواب میده
سید
۰۹:۳۲ ۲۰ اسفند ۱۴۰۱
آقای کارشناس فکر کردی سرعت گیر چه معایبی دارد اصلا سرعت گیر ها پدر ملت را در آورده اگر نمیدانی که مطمئنم نمیدانی سرعت معایب زیررا دارد1- جلوبندی خودرو را از بین می برد2-مصرف بنزین را بالا می برد3- آسفالتی که باید در جاده ها لکه گیری نماید صرف سرعت گیر می شود4- مردمی که در مشکلات اقتصادی هستند باید صرف هزینه مخارج خودرو نماید
حسین
۱۰:۲۶ ۲۰ اسفند ۱۴۰۱
براوو حرف حق
ناشناس
۱۴:۴۳ ۲۰ اسفند ۱۴۰۱
اینقدر البته شاید بفهمن ولی اصلا اینا که نوشتی از اهداف و جز برنامه میباشد