سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عامل سرقت کارت بانکی دستگیر شد

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری فردی که اقدام به برداشت ۸۰ میلیون ریال به صورت غیرمجاز از حساب بانکی یکی از شهروندان کرده بود، خبر داد.

سرهنگ حسن کیخا رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان  گفت: فردی با در دست داشتن مرجوعه قضائی به این پلیس مراجعه و اذعان داشت ازحساب کارت بانکی که هنوز از بانک تحویل نگرفته است، مبلغ ۸۰ میلیون ریال از حساب وی پول برداشت شده است.

رئیس پلیس فتا انتظامی استان در ادامه تصریح کرد؛   پس از انجام تحقیقات توسط کارشناسان این پلیس در خصوص شکایت شاکی و اخذ اظهارات رئیس بانک مشخص گردید، متهم چندی پیش در تخریب بانک حضور داشته و کارت بانکی شاکی را در آن محل به سرقت برده که موضوع به صورت ویژه دردستور کار کارشناسان پلیس فتا استان قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: متهم شناسایی و پس از احضار در ابتدا تمامی موارد موجود در پرونده را انکارکرد ولیکن به محض مواجهه با ادله و مستندات به بزه انتسابی خود اعتراف نمود و پس از اعترافات جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شد.

سرهنگ کیخا ادامه داد: از جمله اقدامی که در این گونه موارد بایستی انجام داد به محض اطلاع از مفقود شدن یا به سرقت رفتن کارت بانکی خود، اقدام به مسدود کردن حساب توسط بانک است.

این مقام سایبری خاطر نشان کرد: شهروندان می‌توانند تخلفات صورت گرفته در فضای مجازی را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش مرکز فوریت‌های سایبری لینک ثبت گزارش‌های مردمی با ما در میان بگذارند و یا با شماره تماس ۰۹۶۳۸۰ مرکز فوریت‌های سایبری از خدمات اورژانس سایبری بهرمند گردند.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.