سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل از مفاخر در لاهیجان

همایش تجلیل از مفاخر، پیشکسوتان و فعالان علم فرهنگ هنر و ورزش لاهیجان برگزار شد.

در این مراسم از ۴۹ نفر از مفاخر لاهیجان در حوزه‌های مختلف قدردانی شد که در بین آن‌ها چهره هایی، چون دکتر محمدصادق پیروز متخصص چشم پزشکی و دکتر میرمظفر معصومی موسس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان حضور داشتند.

حجت الاسلام و المسلمین سیدجواد سلیمانی، امام جمعه لاهیجان در این مراسم تداوم برگزاری چنین همایش‌هایی را برای آشنایی جامعه با فرهیختگان ضروری دانست و گفت: لاهیجان دارای مفاخر زیادی است و باید سابقه فرهنگی این شهر به مردم نشان داده شود.

نماینده لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم با بیان اینکه در طول تاریخ همیشه نخستین‌ها متعلق به گیلان بوده است گفت: لاهیجان شهری با سوابق روشن در تاریخ اندیشه، تربیت نیروی انسانی و مذهب است.

 رسول فرخی افزود: کتابی از معرفی مفاخر لاهیجان نوشته و چاپ خواهد شد تا جوانان با سیره زندگی و موفقیت این افراد بیشتر آشنا شوند.

رضا ثقتی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان نیز در این همایش از برنامه ریزی‌ها برای برگزاری آیین‌های تجلیل از مفاخر در سایر شهرستان‌های استان خبر داد و گفت: باید برای معرفی و به منظور آشنایی بیشتر مردم با مفاخر برنامه ریزی و تلاش کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.