سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه یزد مطرح کرد؛

تلاش دشمنان برای تضعیف اعتقادات مردم

آیت الله ناصری با اشاره به توطئه‌های دشمنان گفت: دشمنان اعتقادات، دین و قرآن ما را هدف قرار داده اند.

آیت الله ناصری در خطبه‌های نمازجمعه شهر یزد گفت: وظیفه ما این است که باید به روز‌های اول انقلاب برگردیم و با جهاد، ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان بایستیم.

امام جمعه یزد، افزود: مبادا از یاری دین و انقلاب دست برداریم بلکه باید در برابر سختی‌ها و تنگنا‌ها در مسیر انقلاب باشیم و نا امید نشویم.

خطیب نمازجمعه یزد با اشاره به اینکه خداوند همه دشمنی‌ها را خنثی می‌کند، افزود: حرکت انقلاب ما به سمت خداو اکمال دین است.

آیت الله ناصری به دهه تکریم مساجد اشاره کرد و با بیان اهمیت و جایگاه مساجد در جامعه گفت:مسجد باید محل اجتماع و پناهگاه مسلمین، مومنان و جایگاه کمک و یاری دادن به یکدیگر و امیدآفرینی باشد.

خطیب نماز جمعه یزدگفت: یکی از وظایف مهم ما در مساجد اقامه نماز است و باید مساجد که قبلا مهمترین پایگاه اجتماعی بوده اند دوباره به رونق سابق و فعالیت پرشور در امور اجتماعی بازگردند.

امام جمعه یزد همچنین بر حفظ اتحاد و یکپارچگی در برابر مشکلات و دشمنان تاکید کرد و افزود: دشمنان با طراحی سناریو‌های مختلف هر روز به بهانه‌ای سعی در تضعیف اعتقادات ما دارند که همه باید در برابر این توطئه‌ها مراقب باشیم و بهانه دست دشمن ندهیم.

خطیب نماز جمعه یزد همچنین بر پرهیز از زندگی اشرافی و تجمل گرایی تاکید کرد.

آیت الله ناصری همچنین هفته منابع طبیعی را گرامی داشت و با بیان اهمیت کاشت درخت گفت: همه ما باید منابع طبیعی را حفظ کنیم و نعمت‌های خداوند را پاس بداریم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.