سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یادواره شهدای استان مرکزی در عملیات بدر

یادواره شهدای عملیات بدر در استانداری مرکزی برگزار شد.

یادواره شهدای عملیات بدر با حضور مسئولان استانی و خانواده شهدا در سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری مرکزی برگزار شد.

در پایان این مراسم ضمن تجلیل از خانواده معظم شهدای عملیات بدر از دو کتاب گنجینه و نگاره گر که به همت ستاد کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی تهیه شده بود رونمایی شد.

سردار کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در این مراسم با تشریح حماسه‌های رزمندگان در عملیات بدر گفت: عملیات بدر یکی از عملیات‌های مهم دفاع مقدس است که جلوه‌هایی از عزت و اقتدار رزمندگان رشید اسلام را نشان داد.

سردار کریمی افزود: رزمندگان اسلام در عملیات ترکیبی آبی و خاکی بدر با رمز مقدس یا فاطمه الزهرا (س) حماسه‌های ماندگاری خلق کردند.

او اضافه کرد: این عملیات در غرب هورالهویزه انجام شد و رزمندگان در این عملیات بار دیگر نشان دادند پرورش یافتگان مکتب عاشورا و ذلت ناپذیر هستند.

سردار کریمی تاکید کرد: عملیات بدر را می‌توان آغاز تحول در اقدامات نظامی جمهوری اسلامی و نماد ذلت ناپذیری ملت ایران در برابر استکبار جهانی و حامیان آن‌ها است.

او با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای استان در عملیات بدر گفت: استان مرکزی در عملیات بدر همچون سایر حماسه‌ها و عملیات افتخار آفرین دفاع مقدس حضوری موثر و چشمگیر داشته و بیش از ۲۲۰ شهید از استان در این عملیات تقدیم انقلاب شده است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: امروز یکی از وظایف رزمندگان و پیشکسوتان تبیین حماسه ها، دستاورد‌ها و زیبایی‌های دفاع مقدس برای نسل جدید جامعه است و نسل نوجوان جامعه باید با این فرهنگ ارزشی و کارآمد به خودباوری و توانمندی برسد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.