سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲۲ قطعه زمین برای ایجاد فضای آموزشی در البرز اختصاص یافت

مدیرکل راه وشهرسازی استان البرز گفت: ۲۲ قطعه زمین آموزشی امسال در سایت‌های جدید مسکن استان جانمایی و تحویل اداره کل نوسازی مدارس البرز شد.

رضا خالقی با اشاره به این که ۲۲ قطعه زمین آموزشی امسال در سایت های جدید مسکن استان جانمایی و تحویل اداره کل نوسازی مدارس البرز شد، گفت: با واگذاری این زمین ها ، بلافاصله ساخت چهار مدرسه در طرح های مسکن مهر البرز آغاز شد.

او افزود: طرح تامین فضاهای آموزشی، بهداشتی درمانی، فرهنگی، ورزشی، رفاهی و تجاری با مشارکت خیران، بخش خصوصی و دستگاه های اجرایی در سایت های جدید مسکن استان آغاز شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز گفت: تاکنون کار ساخت تمام واحدهای مسکونی مهر در شهرجدید ابریشم به تعداد ۱۲ هزار واحد و پیام ماهدشت کرج به تعداد ۱۲ هزار واحدمسکونی به اتمام رسیده و به متقاضیان واگذار شده است.

خالقی افزود: اکنون نیز نصب آسانسور در مجتمع های مسکن مهر ماهدشت در حال انجام است.

او گفت: از مجموع ۵۰ هزار واحد مسکونی مهر شهرجدید هشتگرد، تاکنون ۴۴ هزار واحد آن ها با مشارکت مردم و تعاونی های مسکن به پایان رسیده و به متقاضیان واگذار شده است.

مدیرکل راه وشهرسازی استان البرز گفت: مابقی ۶ هزار واحد مسکونی مهر شهر جدید مهستان نیز تا پایان سال ۱۴۰۲ تکمیل و به مردم واگذار می شود.

خالقی گفت: اکنون کار ساخت ۲ مجموعه ورزشی خیر ساز در شهرک ابریشم و مسکن مهر پیام ماهدشت کرج در حال انجام است ضمن آن که یک مدرسه نیز به زودی در ماهدشت به بهره برداری می رسد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.