سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برپایی نمایشگاه بهاره در سنندج

نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا با حضور ۶ استان کشور در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی کردستان در سنندج برپا شد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان کردستان در حاشیه برپایی نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا اظهار کرد: در برپایی این نمایشگاه افزون بر اتاق اصناف و شرکت نمایشگاه‌های بین المللی برای نخستین بار اتاق تعاون و سازمان جهاد کشاورزی استان هم مشارکت دارند.

علیرضا فروتن با اشاره به اینکه در این نمایشگاه ۱۴۰ غرفه برپا شده است، افزود: بیشتر این غرفه‌ها مربوط به عرضه خواروبار، شیرینی، خشکبار، پوشاک، کیف و کفش و وسایل تزیینی است.

او با بیان اینکه در این نمایشگاه استان‌های کردستان، کرمانشاه، تهران، آذربایجان غربی، اصفهان و همدان حضور دارند، ادامه داد: بجر کردستان غرفه‌های استان‌های دیگر بیشتر مربوط به عرضه سوغات آن‌ها است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان کردستان یادآور شد: در این نمایشگاه ماهی، مرغ و گوشت گرم با قیمت کمتر از بازار و همچنین مرغ منجمد به قیمت هر کیلوگرم ۴۳ هزار تومان و گوشت منجمد هر کیلوگرم ۱۱۰ هزار تومان عرضه شده است.

فروتن با بیان اینکه برنج و شکر یارانه‌ای هم در این نمایشگاه عرضه شده است، گفت: ۱۰ تا ۳۰ درصد تخفیف برای کالا‌های عرضه شده در این نمایشگاه از سوی غرفه داران اعمال شده است

او یادآور شد: کارشناسان و بازرسان اداره کل صمت، سازمان جهاد کشاورزی، تعزیرات حکومتی، اداره کل استاندارد استان و مرکز بهداشت بر کیفیت محصولات عرضه شده و قیمت آن‌ها نظارت می‌کنند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان کردستان اظهار کرد: ۲ دستگاه خودپرداز خریداری و در نمایشگاه نصب شده است و شهروندان برای خرید کالا در خصوص پول نقد مشکلی نخواهند داشت.

فروتن اضافه کرد: چند واحد تولیدی شامل تولید کننده پودر دستی و لباسشویی، فرآوری زیتون، تن ماهی و شرکت پخش لبنیات هم در این نمایشگاه حضور دارند و محصولاتشان را عرضه می‌کنند.

نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا تا ۲۶ همین ماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان واقع در سنندج، بلوار مستضعفین، جنب میدان میوه و تره بار پذیرای بازدید علاقه‌مندان است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.