سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تقویت پوشش اینترنت پر سرعت در میامی

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه اینترنت پرسرعت نسل چهار در روستای قوشه و دگرمان میامی راه اندازی شد، گفت: دولت تلاش دارد تا زیرساخت‌های اقتصادی را به روستا بیاورد.

محمد حمیدی دمعاون عمرانی استاندار سمنان از افتتاح پوشش آنتن دهی موبایل و اینترنت فور جی روستای قوشه دگرمان خبر داد و تاکید کرد: یکی از اولویت‌های دولت در ارتقای خدمات پوشش اینترنت در روستاها، ایجاد بستر‌های کسب و کار دیجیتال ویژه روستاییان و ارتقای اشتغال و اقتصاد روستایی است.

وی با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی امروز زیرساخت‌های بسیاری در روستا‌های استان و شهرستان میامی وجود دارد که شامل راه، آب، پوشش اینترنت و … می‌شود، تاکید کرد: تلاش ما برای خدمت رسانی به روستا‌ها به واسطه نقش مهم این اماکن در اقتصاد تولید محور استان است.

معاون عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه نقش روستا‌ها در اقتصاد و مشارکت‌های اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی مؤثر و مهم است، تاکید کرد: روستا‌ها محور توسعه پایدار و اشتغال هستند و باید با ایجاد زیرساخت‌های مناسب زمینه فعالیت روستاییان در بخش‌های مختلف را فراهم کرد.

حمیدی با بیان اینکه یکی از زیرساخت‌هایی که بسیار می‌تواند در روستا‌ها تحول ایجاد کند اینترنت است، تاکید کرد: اینترنت پرسرعت در کنار امکان تحصیل مجازی، به توسعه کسب و کار‌ها و مشاغل روستایی نیز کمک می‌کند.

وی افزود: نگاه دولت به توسعه روستا‌ها نگاه متوازن و توسعه محور است و بر همین اساس در سال جاری اعتبارات روستایی استان سمنان نسبت به سال قبل اعتبارات دو برابر شده است.

معاون عمرانی استاندار سمنان همچنین به اعطای تسهیلات تبصره ۱۶ و ۱۸ اشتغال و تولید در استان اشاره کرد و گفت: دولت نگاه بسیار عمیقی به روستا‌ها دارد و در حوزه اشتغال نیز تسهیلات کم بهره بسیار خوبی پرداخت شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.