سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنگ تمام نیکوکاران یزدی برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد

آیین گلریزان زورخانه‌ای ویژه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در محل زندان مرکزی یزد برگزار شد و مبلغ یک میلیارد تومان از سوی نیکوکاران برای اهدا شد.

به مناسبت فرا رسیدن اعیاد شعبانیه آیین گلریزان زورخانه‌ای به همت ستاد دیه استان و با حضور نیکوکاران و کارافرینان، و با حضور مسئولان به میزبانی زورخانه پوریای، ولی زندان مرکزی یزد برگزار گردید.

 رضا مقبلی، مدیر کل زندان و نایب رئیس هیئت امناء ستاد دیه استان یزد  مراسم جشن گلریزان زور خانه ای گفت: به مناسبت اعیاد شعبانیه و در آستانه سال جدید جشن گلریزان زوخانه‌ای با حضور نیکو کاران، کار آفرینان و مسئولان برگزار شد و در این مراسسم مبلغ یک میلیارد تومان جمع آوری و سه نفر از محکومان مالی جرائم غیر عمد ازاد شدند و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

مدیرکل زندان‌های استان یزد، نداشتن محکومیت کیفری، عدم اعتیاد و نیازمند و آبرومند بودن زندانیان جرائم غیرعمد را از شروط اولویت جهت آزادی توسط کمک خیرین عنوان کرد.

مقبلی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از کلیه نیکوکارانی که با حضور خود به آیین گلریزان رنگ ویژه‌ای بخشیدند، دستگاه قضایی استان را دومین استان پیشرو در مباحث قضایی ذکر کرد.

او بیان کرد: آزادی صد وپنجاه وچهار زندانی جرائم غیرعمد از آغاز امسال تاکنون ازاد و رقم بدهی این زندانیان آزاد شده صد وشصت و پنج میلیارد تومان بود که با قبولی دادخواست اعسار، اخذ گذشت رضایت مندانه از شکات و آورده محکومین مبلغ صو چهل وچهار میلیارد تومان تامین گردیده و مابقی این مبلغ از منابع این ستاد شامل کمک‌های خیرین و نیکوکاران نوعدوست و تسهیلات بانک‌های عامل مبلغ بیست ویک میلیارد تومان به حساب سپرده دادگستری واریز و زمینه آزادی صد وپنجاه وچهار نفر و بازگشت آن‌ها به آغوش گرم خانواده فراهم گردید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.