سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش ۳/۱۶ درصدی تولید شرکت ایران خودرو در سال جاری

مدیرعامل شرکت ایران خودرو کرمانشاه، از افزایش ۳/۱۶ درصدی تولید این شرکت در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، خبر داد و گفت : این شرکت توانسته بیش از ۴۱ هزار و ۱۱۰ دستگاه خودروی پارس تولید کند در حالی که تولید سال گذشته این شرکت ۳۵ هزار و ۳۴۸ دستگاه خودرو بود.

محمد ملکی مدیرعامل شرکت ایران خودرو کرمانشاه گفت : از ابتدای سال تا روز ۱۵ اسفند تعداد ۴۵ هزار و ۷۹۰ دستگاه خودرو در این واحد صنعتی تجاری‌سازی شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته که تعداد ۳۶ هزار و ۳۸۰ دستگاه خودرو بود و رشد ۸/۲۵ درصدی را نشان می‌دهد.

وی از دیگر توفیقات شرکت ایران خودرو کرمانشاه در سال ۱۴۰۱ را کسب جایزه ملی مدیریت مالی ایران، اخذ ۲ گواهینامه بین المللی سیستم مدیریت یکپارچه و سیستم مدیریت انرژی، انجام پروژه کیتینگ، تولید خودرو‌های بدون کسری قطعه، تمدید ۲ گواهینامه بین المللی ایزو ۱۴۰۰۱ و ۴۵۰۰۱، اجرای چندین طرح دانش بنیان، کسب عنوان واحد برتر و نمونه استانی و افتتاح خانه بهداشت کارگری (شهید فریدون احمدی) عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت ایران خودرو کرمانشاه افزود: در جهت رفاه حال مشتریان و تسریع در تحویل خودرو امکان تحویل محصول در محل کارخانه فراهم شده است.

وی احداث ساختمان انتظار مشتریان (شهید محسن حججی) را هم در راستای حفظ کرامت مشتریانی دانست که از اقصی نقاط کشور به این واحد صنعتی جهت تحویل خودرو مراجعه می‌کنند.

مدیرعامل شرکت ایران خودرو کرمانشاه تصریح کرد: محصول قطعه سازانی که در استان کرمانشاه فعالیت می‌کنند در خط تولید این شرکت به کار می‌رود که همین موضوع اشتغال غیر مستقیم بالایی را ایجاد کرده است .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.