سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تحویل ۳۱ دستگاه ماشین آلات کشاورزی به بهره برداران استان قزوین

مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: تاکنون ۳۱ دستگاه ادوات و ماشین آلات کشاورزی در طرح جهش تولید تحویل بهره برداران بخش کشاورزی این استان شده است.

حسن جلیلوند مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: ۶۰ کشاورز این استان برای دریافت ماشین آلات کشاورزی به بانک معرفی شده اند که تاکنون ۳۱کشاورز موفق به دریافت ماشین آلات و ادوات کشاورزی شده‌اند.

وی اظهار داشت: برنامه ابلاغی برای استان در طرح جهش تولید ۷۲ هزار هکتار بوده که از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون ۶۳ هزار و ۳۰۳ هکتار از اراضی کشاورزی این استان به طرح جهش تولید در دیمزار‌ها اختصاص یافته است.

به گفته وی؛ ۳۹ هزار و ۱۵۲ هکتار از اراضی کشاورزی این طرح تحت پوشش بیمه محصولات کشاورزی قرار گرفته است.

مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: محصولات کشت شده در این طرح شامل ۵۲ هزار هکتار گندم و ۷ هزار و ۱۶۵ هکتار جو، یک هزار و ۳۲۲ هکتار نخود، یک هزار و ۵۸۳ هکتار عدس و مابقی سایر علوفه‌ها، غلات و تریتیکاله و گیاهان دارویی است که با ۹۶۲ بهره بردار بخش کشاورزی در این طرح قرارداد منعقد شده است.

جلیلوند یادآور شد: تاکنون مقدار ۱۲ تن بذر علوفه دیم (ماشک و گاودانه) یارانه دار بین کشاورزان طرف قرارداد طرح جهش تولید در دیمزار‌ها توزیع شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.