سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مصوبات ستاد خدمات سفر استان اردبیل به‌صورت میدانی پیگیری می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: مصوبات ستاد خدمات سفر استان اردبیل در مرحله بعد و از هفته آینده به‌صورت میدانی پیگیری می‌شود.

سیدکمال‌الدین میرجعفریان گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی حاضر در ستاد خدمات سفر استان اردبیل ملزم به اجرای مصوبات این ستاد هستند و از این نشست به بعد، مصوبات ستاد به‌صورت میدانی پیگیری می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل در نشست ستاد استانی رویداد اردبیل ۲۰۲۳ -پایتخت گردشگری کشور‌های عضو اکو- و نشست ستاد اجرایی خدمات سفر استان افزود: اقدامات برخی از کمیته‌ها و دستگاه‌های اجرایی حاضر در ستاد خدمات سفر، کافی و قابل قبول نیست و این دستگاه‌ها باید در فرصت باقی‌مانده اقدامات خود را تکمیل کنند.

میرجعفریان تصریح کرد: در کنار تمام تمهیداتی که به‌منظور رقم زدن سفری خوب برای گردشگران انجام می‌شود، لازم است که جاذبه‌های استان در سطح ملی معرفی شوند تا مسافران در همان مبدأ مقصد خود را انتخاب کنند.

آغاز به‌کار ستاد اجرایی خدمات سفر استان اردبیل

حسن محمدی ادیب، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل نیز در این نشست اظهار کرد: ستاد اجرایی خدمات سفر ۲۲ اسفند در محل نگارخانه خطایی مجموعه پایگاه جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی کار خود را آغاز خواهد کرد و نشست بعدی ستاد در این محل برگزار می‌شود.

او گفت: موزه‌های استان اردبیل در طول تعطیلات نوروزی از ساعت ۸ تا ۲۱ فعالیت خواهند کرد و برای بازدید همه علاقه‌مندان و گردشگران آماده هستند.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.