سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سامانه بارشی جدید وارد زنجان می‌شود

کارشناس مسوول پیش بینی و مدیریت بحران هواشناسی استان زنجان گفت: سامانه بارشی جدید امروز وارد این استان می‌شود و با فعالیت آن بارش‌های رگباری و تگرگ همراه با وزش باد نسبتا شدید را شاهد خواهیم بود.

حسین سلطانیکارشناس مسوول پیش بینی و مدیریت بحران هواشناسی استان زنجان گفت: با فعالیت سامانه بارشی طی روز‌های گذشته بارش‌های خوبی را در استان شاهد بودیم که بیشترین آن مربوط به ایستگاه پری با ۳۰ میلیمتر بود و در شهر زنجان نیز ۲۷ میلیمتر باران بارید.

وی یادآورشد: بارندگی‌ها تا صبح فردا در این استان ادامه خواهد یافت که با این بارش‌ها احتمال آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه وجود دارد و در این خصوص هشدار سطح نارنجی هواشناسی نیز صادر شده است.

سلطانی با بیان اینکه سامانه بارشی ظهر جمعه از استان خارج خواهد شد، اظهار کرد: تا اوایل هفته آینده سامانه بارشی فعالی در استان نخواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: دمای هوا نیز به صورت نسبی به خصوص روز شنبه هفته آینده کاهش خواهد یافت.

سلطانی با اشاره به میزان نوسان دمای هوای شهر‌های مختلف استان، خاطرنشان کرد: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای هوا در زنجان چهار و ۱۳ درجه، خرمدره ۷ و ۱۲، ابهر ۶ و ۱۲ درجه، آببر هشت و ۱۴ درجه، سلطانیه چهار و ۱۱ درجه، قیدار ۳ و ۹ درجه و ماهنشان ۶ و ۱۴ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

سلطانی گفت: هم اکنون دمای هوای شهر زنجان چهار درجه سانتیگراد است که نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه افزایش یافته است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.