سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اولین مهرواره ویژه کودک و نوجوان در سالن تخصصی ترنج کانون پرورش فکری برگزار شد

مهرواره نمایش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با حضور ۵۰ کودک و نوجوان از سراسر استان برگزار شد.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گفت: نمایش در دو بخش که شامل نمایش برای کودکان و نوجوان و نمایش با کودکان و نوجوانان است فعالیت دارد که در کانون به نوع دوم نمایش فرایند محور گفته می‌شود.

فرهاد آقا بیگی گفت: در نمایش فرایندمحور اعضا و مربیان به انجام فعالیت در حوزه نمایش می‌پردازند که حاصل آن اجرای نمایش توسط اعضا با کمک مربیان است.

او گفت : در نمایش فرایند محور توجه به نکات تربیتی در الویت می‌باشد و اجرای کیفی در اولویت دوم قرار دارد که به مرور زمان و با تمرین و تکرار این امرنیز محقق خواهد شد.

مدیر کل کانون پرورش فکری استان  گفت :  این حوزه نیازمند یاری هنرمندان استان است تا با کمک آنان تئاتر‌های حرفه‌ای برای کودکان و نوجوانان استان تولید شود.

به گفته آقا بیگی ؛سبک اجرای این مهرواره از سال آینده رقابتی خواهد شد و بخش‌های مخلتفی به آن اضافه خواهیم کرد تا همه اعضای مراکز استان با کمک مربیان در بخش رقابتی این مهرواره شرکت کرده و نمایش‌ها اجرا و مورد داوری قرار گیرد.

آقا بیگی گفت : کانون پرورش فکری استان در تلاش است تا در سال‌های آینده با میزبانی خراسان شمالی این مهرواره را در بخش منطقه‌ای و حتی کشوری اجرا کند.

او با اشاره به اینکه در گام نخست، برای رسیدن به این هدف، پلاتو ترنج که تماشا خانه تخصصی کودک و نوجوان است امسال به بهره برداری رسیده است گفت : خوشبختانه اولین نمایش تولیدی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با عنوان" کوکو در سرزمین سلامت "با استقبال هنرمندان همراه بود و مردم استان نیز برای تماشای این نمایش حضور پر شوری داشتند.

آقا بیگی گفت: نمایش دوم حمایتی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز در هفته ملی کودک و نوجوان با استقبال خوبی همراه بود.

او در ادامه از تولید نمایش سوم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خبر داد و گفت: این نمایش در سال آینده با موضوعی جذاب برای عموم اجرا خواهد شد.

گفتنی است؛ در پایان این مهرواره از همه گروه‌های شرکت کننده تقدیر شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.