سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گشایش نمایشگاه صنایع‌دستی و سوغات ایران من در مشهد

نمایشگاه صنایع دستی و سوغات "ایران من" همزمان با نیمه شعبان در جلوخان آرامگاه فردوسی فعالیت خود را آغاز کرد.

سیدجلیل بامشکی معاون زیارت و گردشگری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: نمایشگاه صنایع دستی و سوغات «ایران من» در جلوخان آرامگاه فردوسی فعالیت خود را آغاز کرده است و تا ۱۵ فروردین‌ماه ادامه دارد.

او افزود:هنرمندانی از سراسرکشور، در این نمایشگاه صنایع دستی خود را در ۸۰ غرفه، در معرض دید علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان می‌گذارند.

معاون زیارت و گردشگری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهدمقدس ادامه داد: بخشی از غرفه‌های صنایع دستی نمایشگاه «ایران‌من» با رویکرد توسعه و تقویت بافت محلی به صورت رایگان در اختیار هنرمندان و اهالی روستا‌های منطقه توس قرار می‌گیرد.

بامشکی بیان کرد: باتوجه به هم‌زمانی این نمایشگاه با ایام نوروز، برنامه‌های ویژه فرهنگی نیز برای اجرا در جلوخان درنظر گرفته شده و هدف از برگزاری آن، توسعه ابعاد فرهنگی و هم افزایی بیشتر با شهر‌های گوناگون ایران، آشنایی با صنایع دستی فاخر کشور و بزرگداشت مقام هنر و هنرمند است.

او تصریح کرد: این نمایشگاه با مشارکت شهرداری مشهد، اداره کل میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری و همچنین شرکت مادرتخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی برگزار می‌شود و از تمام علاقمندان و هنرمندان شهر مقدس مشهد برای بازدید از ساعت ۹ صبح تا ۸ بعدازظهر دعوت می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.