سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هر مسلمان در حد خود زمینه ساز ظهور مهدی موعود باشد

فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله کرمان گفت:باید تک تک مسلمانان جهان به این درجه برسند که هر مسلمان در حد خود زمینه ساز ظهور مهدی موعود باشد.

سرهنگ پاسدار جواد سلیمانی فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله کرمان در جمع سران طوایف شهرستان سراوان در منطقه مرزی کوهک ضمن عرض تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد منجی عالم بشریت گفت: طی شش سال لشکر ۴۱ ثارالله قریب به ۵۰ مدرسه با کمک خیرین در سراوان بزرگ احداث کرده است و احیا چند رشته قنات و چندین حلقه چاه، کمک‌های مومنانه، توزیع بسته لوازم تحریر بین دانش آموزان دختر و پسر، احداث ۳۰ چشمه سرویس بهداشتی، ساخت ۲۱ منزل مسکونی از دیگر خدمات ثاراالهیان لشکر در منطقه مرزی جنوب شرق کشور است.

این مقام مسئول گفت: امروز پاسگاه‌های مرزی به یک قلعه تبدیل شده است و بیش از ۳ هزار نفر از بسیجیان منطقه به جهت برقراری و تامین امنیت در این پاسگاه فعال هستند.

سلیمانی تاکیدنمود: اگر ما به تکلیف عمل کردیم هدایت خداوند شامل حالمان خواهد شد اگر به تکلیف عمل نکنیم خداوند با کسی عقد اخوت نبسته است.

وی در پایان گفت: باید تک تک مسلمانان جهان به این درجه برسند که هر مسلمان در حد خود زمینه ساز ظهور مهدی موعود باشد.

مولوی الله وردی امام جمعه اهل سنت کوهک سراوان نیز در این مراسم گفت: به برکت وجود سپاه همراهی و همدلی بین سران طوایف برقرار شده است و امنیت در منطقه به صدرصد رسیده است.

مولوی الله وردی افزود: احترام به مردم یکی دیگر از ویژگی‌های بسیجیان و سپاهیان است به طوری که هر کس به آن‌ها مراجعه می‌کند نا امید و ناراحت بر نمی‌گردد به همین دلایل است مردم این منطقه از سپاه خالصانه تشکر می‌کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.