سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تربیت یاوران ظهور در چهارمحال و بختیاری

رئیس بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج) چهارمحال و بختیاری از برگزاری دوره تربیت یاوران ظهور با محوریت جهاد تبیین در استان خبر داد.

حجت‌الاسلام محمد کریمی اظهار داشت: ایام دهه مهدویت را پشت‌سر گذاشتیم و امروز با برگزاری جشن‌های مردمی در عید بزرگ نیمه شعبان آخرین روز از این دهه نیز به پایان رسید.

وی افزود: ۱۷ کمیته برای برگزاری برنامه‌های دهه مهدویت در استان تشکیل شد و کمیته فرهنگی و آموزشی یکی از مهمترین کمیته‌ها بود.

حجت‌الاسلام کریمی با اشاره به اهمیت جهاد تبیین و تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در این باره، اضافه کرد: مهمترین برنامه برگزار شده در عرصه جهاد تبیین با محوریت «تربیت یاوران ظهور» بود که این برنامه تا جمعه ادامه دارد.


بیشتر بخوانید


وی توضیح داد: هرساله با نزدیک شدن ایام نیمه شعبان پرچم امام عصر (عج) در تمامی محلات برافراشته می‌شود و نکته مثبت نیز نقش پررنگ جوانان و نوجوانان در برگزاری جشن‌های نیمه شعبان است که امسال نیز مانند هرسال جشن‌های متمرکز مردمی در همه شهرستان‌ها برگزار شد.

حجت‌الاسلام کریمی تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه و نشست‌های تخصصی و ارتباط چهره به چهره با کودکان در ترویج فرهنگ مهدوی در جامعه بسیار موثر است. نمایشگاه شهر چراغانی نیز امسال برای اولین بار با همین رویکرد و با اجرای نمایش‌های زنده و پرده‌خوانی کودکان را با امام زمان آشنا کرد.

وی با بیان اینکه ۱۰ استاد استانی و ۳ استاد کشوری برای برگزاری جشن‌ها ما را یاری کردند، گفت: قصد داریم در مناسبت‌های آینده نیز نشست‌های تخصصی و نمایشگاه را داشته باشیم تا بتوانیم در قالب هنر امام زمان (عج) را به کودکان بشناسانیم.

حجت‌الاسلام کریمی ادامه داد: در استان ۱۶۰ مسجدی که به نام امام زمان (عج) و القاب مبارک حضرت مهدی (عج) هستند شناسایی شدند و یک دوره آموزشی دو روزه درباره نحوه برگزاری جشن‌های نیمه شعبان برای اعضای هیئت‌های امنای این مساجد برگزار شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.