سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از ۱۰۰ تن انواع چوب قاچاق در مهاباد کشف شد

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مهاباد گفت: امسال بیش از ۱۰۰ تن انواع چوب قاچاق از متخلفان در این شهرستان کشف و ضبط شده است.

سیدانور حسینی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مهاباد گفت: امسال بیش از ۱۰۰ تن انواع چوب قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط و در همین ارتباط چندین دستگاه خودرو حمل چوب قاچاق نیز توقیف شده که بیشتر این محموله در شهرستان‌های اطراف بارگیری شده بودند و صاحبان آن‌ها قصد داشتند که آن را از طریق محور‌های مواصلاتی این شهرستان به مناطق دیگر کشور منتقل کنند.

وی اضافه کرد: امسال ۴۰ فقره پرونده مربوط به قطع درختان تشکیل شده و هزار و ۴۱۵ اصله انواع درخت طی سال‌جاری در مناطق مختلف قطع شده که درخت بید بیشترین نوع آن را تشکیل می‌دهد.

به گفته رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مهاباد، بدون مشارکت مردم و حمایت دیگر دستگاه‌های اجرایی حفاظت از منابع طبیعی امکان پذیر نیست و فرهنگ‌سازی و افزایش مشارکت عمومی در حفظ منابع طبیعی راهکاری مناسب برای جلوگیری از تخریب و تعرض به منابع طبیعی و محیط زیست است.

وی از مردم طبیعت‌دوست، همیاران طبیعت، دهیاران، شورا‌های اسلامی شهر و روستا خواست تا برای مشارکت در حفاظت از منابع طبیعی، گزارش‌های خود را مبنی بر قاچاق درختان به منابع طبیعی یا پلیس اطلاع دهند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.