سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعریض محور قم به اراک درخواست رانندگان شد

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیامی از باریک بودن محور قم به اراک گلایه کرد و خواستار رسیدگی به آن شد.

عید نوروز از راه می‌رسد و گردشگران خود را آماده سفر مهیج می‌کنند که با خانواده خود لحظات شیرینی را سپری کنند؛ بنابراین ایمن سازی جاده‌ها ضروری به نظر می‌رسد. محور اراک به قم یکی از محور‌های مواصلاتی در کشور است که روزانه خودرو‌های سبک و سنگین بسیاری از این جاده تردد می‌کنند. اما شهروند خبرنگار ما با ارسال پیامی از باریک بودن این محور گلایه کرد و خواستار تعریض آن شد.

متن پیام شهروند خبرنگار

جاده اراک قم در محدوده امامزاده جعفر باید تعریض شده و نقاط حادثه خیز برطرف شود.

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷۸
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۳:۰۷ ۰۵ مرداد ۱۴۰۳
محور پرتردد و حادثه خیز باید تعریض شود
Ali
۱۸:۵۸ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
سلام،تقاطع دوراهی اشتیان،،اشتیان به قم پیگیری شود،،بیش از سه سال است که کار انجام نمی شود،،،با تشکر
ناشناس
۱۷:۴۵ ۱۷ اسفند ۱۴۰۲
تعریض و ۴ بانده کردن جاده پل دوآب خنداب در دستور کار قرار گیرد . با نصب نیوجرسی در وسط جاده می‌تواند جاده را ۴ بانده کند
ناشناس
۲۳:۱۰ ۱۲ آذر ۱۴۰۲
تعریض و ۴ بانده کردن جاده تفرش - باغیک
ناشناس
۱۳:۱۳ ۱۹ آبان ۱۴۰۲
تعریض جاده اراک ملایر در دستور کار قرار گیرد
ناشناس
۰۹:۳۰ ۰۸ آبان ۱۴۰۲
عملیات تعریض و چهاربانده کردن کنارگذر شمالی اراک ( بعد از تقاطع اتوبان فرمهین اراک ) را هرچه سریعتر آغاز کنند و با نصب نیوجرسی در وسط جاده ، از تصادفات روبرو ماشین های سنگین جلوگیری کنند
ناشناس
۱۰:۴۷ ۰۵ آبان ۱۴۰۲
جاده خنداب به ساروق بخاطر نداشتن شانه خاکی چندین تصادف اتفاق افتاده
ناشناس
۱۸:۲۳ ۳۰ مهر ۱۴۰۲
این جاده در محدوده امامزاده جعفر تا قم باید تعریض شود
ناشناس
۱۳:۱۱ ۲۴ تير ۱۴۰۲
خیلی جاده اراک خراب شده
ناشناس
۰۹:۴۹ ۲۴ تير ۱۴۰۲
سلام وقت بخیر . از اداره راه و شهرسازی اراک و سازمان حمل و نقل جاده ای استان مرکزی تقاضا داریم نسبت به ایمن سازی و نصب علائم هشدار دهنده برای دوربرگردان های جاده اراک قم در محدوده روستاهای ابراهیم آباد و شهسواران و خیرآباد و شهرک صنعتی شماره ۳ خیرآباد  ( ماهی فروشی و رستوران قزل پارک اراک ) اقدام  فوری انجام دهند چون اولا برخی از این دوربرگردان ها هیچ گونه علائم هشدار دهنده و چراغ چشمک زن و روشنایی در شب ندارند و ثانیا با توجه به تردد زیاد ماشین های سنگین و تریلی و اتوبوس با سرعت زیاد در  جاده اراک قم و احتمالا تصادفات لازم است تقاطع غیرهم سطح ( زیرگذر) در مقابل روستای خیرآباد تا ورودی شهرک صنعتی خیرآباد احداث شود .
ناشناس
۰۹:۳۰ ۱۰ تير ۱۴۰۲
یکی از محورهایی که چندین سال به‌صورت پیاپی شاهد تصادف هستیم محور دستجرد است و یکی از مطالبات این است که عرض جاده بیشتر شود تا شاهد کاهش حوادث در این محور باشیم‌، و تابلوهای راهنمایی توسط راهداری در این محور نصب شود
ناشناس
۲۲:۳۵ ۰۹ تير ۱۴۰۲
لکه گیری روکش آسفالت جاده اراک ملایر انجام شود
ناشناس
۱۲:۳۳ ۰۸ تير ۱۴۰۲
طرح تعریض محور باغیک قم - تفرش ( حدفاصل سه راه باغیک- سه راه سبزعلی
ناشناس
۰۰:۲۹ ۰۸ تير ۱۴۰۲
تعریض جاده اراک فرمهین انجام شود
ناشناس
۰۸:۵۳ ۰۳ تير ۱۴۰۲
ایجاد صندوق های سرمایه گذاری پروژه در بورس ضروری است .
ناشناس
۰۱:۵۵ ۰۳ تير ۱۴۰۲
تعریض محور ساوه _ سلفچگان از فاصله حدود ۲۰ کیلومتری از انتهای بلوار معصومیه ساوه تا دو راهی آوه یکی از پر ترافیک‌ترین مسیرهای تردد در استان است .
ناشناس
۲۳:۵۵ ۰۲ تير ۱۴۰۲
روشنایی جاده کمربندی کنارگذر شمالی اراک تامین شود
ناشناس
۲۳:۵۲ ۰۲ تير ۱۴۰۲
عملیات تعریض جاده ساوه به نوبران انجام شود
ناشناس
۱۹:۰۰ ۰۲ تير ۱۴۰۲
تعریض جاده قم – خلجستان نیازمند ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار است
ناشناس
۱۷:۴۰ ۰۲ تير ۱۴۰۲
بهسازی محور «اصفهان - دلیجان - سلفچگان» در حوزه استحفاظی راه‌های استان مرکزی در قالب اجرای لکه گیری هندسی و روکش آسفالت انجام شود
ناشناس
۱۳:۵۸ ۰۲ تير ۱۴۰۲
احداث راه آهن اراک ساوه تهران ضروری است برای کاهش حجم ترددهای جاده ای .
عدالتجو
۱۲:۰۸ ۳۰ خرداد ۱۴۰۲
احداث یک بزرگراه مستقیم از اراک به محلات .دلیجان ،اردهال و کاشان به منطور اتصال غرب کشور و اراک به این چند شهر و خروج کاشان از بن بست غربی بسیار ضروری است امید است نمایندگان محترم .مسولان ذیربط و وزارت راه و شهرسازی به این ضرورت اهمیت دهند .
عدالتجو
۱۲:۰۸ ۳۰ خرداد ۱۴۰۲
احداث یک بزرگراه مستقیم از اراک به محلات .دلیجان ،اردهال و کاشان به منطور اتصال غرب کشور و اراک به این چند شهر و خروج کاشان از بن بست غربی بسیار ضروری است امید است نمایندگان محترم .مسولان ذیربط و وزارت راه و شهرسازی به این ضرورت اهمیت دهند .
ناشناس
۰۱:۲۴ ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
تعریض جاده سه راهی باغیک بخش سلفچگان به دستجرد انجام شود
ناشناس
۲۳:۳۸ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
تعریض جاده قدیم ساوه زرندیه انجام شود
ناشناس
۰۹:۲۵ ۲۵ خرداد ۱۴۰۲
در مورد محور قدیم ساوه به غرق آباد ، احداث زیرگذر در سه راهی سد الغدیر و نیز دو بانده کردن ۱۷ کیلومتری که در گذشته زیرسازی شده است . در سریعترین زمان ممکن محور ساوه به غرق آباد حدودا ۵۰ کیلومتری به طور کامل تعریض و دو بانده شود.
ناشناس
۱۸:۱۵ ۱۷ خرداد ۱۴۰۲
احداث یک بزرگراه مستقیم از اراک به دلیجان بسیار ضروری است .این بزرگراه شهر کاشان را از بن بست در می آورد و مسیر شهرهای غربی به دلیجان،اردهال و کاشان را نزدیک میگرداند .
ناشناس
۲۳:۴۱ ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
طرح تعریض جاده باغیک به دستجرد ، عملیاتی می‌شود
ناشناس
۲۳:۳۸ ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
با اجرای پروژه کنار گذر آران و بیدگل و اتصال به محور قدیم قم – گرمسار ، مسیر مسافرینی که قصد سفر به مشهد مقدس و همچنین استان های شمالی را دارند ۶۰ کیلومتر کوتاه‌تر خواهد شد .
ناشناس
۲۳:۲۴ ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
دوربرگردان کمربندی شمالی اراک باید اصلاح هندسی شود . اغلب تصادفات در جاده کمربندی شمالی اراک به علت عدم نصب گاردریل و حفاظ ایمن در کناره پل بوده است.

نبود تابلوهای هشداری و نقص گاردریل در سانحه ها مشهود است
ناشناس
۱۷:۱۶ ۱۴ خرداد ۱۴۰۲
تعریض جاده ساوه به شهر صنعتی کاوه
ناشناس
۲۳:۲۳ ۱۳ خرداد ۱۴۰۲
تعریض و زیرسازی جاده قدیم ساوه زرندیه
ناشناس
۲۳:۱۸ ۱۳ خرداد ۱۴۰۲
تعریض قسمتی از جاده ساوه حدفاصل پل سالور تا محله فجر (کلمه) انجام شود .
ناشناس
۲۳:۲۲ ۰۶ خرداد ۱۴۰۲
وضعیت پروژه اتصال پردیسان قم به جاده اراک نامعلوم است .
ناشناس
۲۱:۲۸ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
جاده قدیم همدان - ساوه فاقد شانه خاکی مناسب برای توقف وسایل نقلیه هنگام بروز نقص فنی و یا استراحت راننده است و همین امر از جمله عوامل بروز سانحه رانندگی در این مسیر محسوب می شود.
ناشناس
۲۱:۱۷ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
جاده قدیم همدان - ساوه نیازمند تعریض و بهسازی است . خصوصا کیلومتر ۴۵ جاده قدیم ساوه همدان در محدوده دخآن
ناشناس
۲۱:۰۴ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
چهار بانده شدن محور قدیم غرق آباد به نوبران و بهسازی جاده بیات واقع در بخش نوبران سریع تر انجام شود
ناشناس
۱۹:۴۱ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
تعریض و ۴ خطه کردن محور نهاوند به ملایر اجرا شود .
ناشناس
۲۱:۰۶ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
جاده ازنا شازند باید تعریض و ۶ بانده شود و به آزادراه تبدیل شود
ناشناس
۲۲:۵۰ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
از ۲ راهی آشتیان تا امامزاده جعفر باید تعریض شود .
ناشناس
۲۰:۳۴ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
مطالعه امکان سنجی و توجیه اقتصادی دو خطه کردن راه آهن قم ـ اراک
ناشناس
۱۸:۵۶ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
پروژه ملی تعریض و چهارخطه کردن محور قدیم قم – تهران دو سال معطل مانده است.
ناشناس
۱۸:۴۹ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
حدفاصل پادگان ۴۲ قدر تا روستای کارچان تعریض شود
ناشناس
۲۱:۲۸ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
جاده توره بروجرد تعریض و ۴ بانده شود .
ناشناس
۰۷:۵۸ ۲۶ فروردين ۱۴۰۲
تعریض و بهسازی جاده اراک امان آباد انجدان
ناشناس
۱۶:۵۰ ۲۵ فروردين ۱۴۰۲
جاده قدیم همدان - ساوه دارای عرض کم و ناایمنی برای تردد ۲طرفه(یک لاین رفت و برگشت) خودروهاست و باید تعریض و عقب نشینی و ۶ بانده شود
ناشناس
۰۸:۵۳ ۲۴ فروردين ۱۴۰۲
تعریض و بهسازی جاده اراک _ شهباز انجام شود
ناشناس
۱۹:۲۰ ۲۳ فروردين ۱۴۰۲
طرح تعریض بخش دوم محور راهجرد به آشتیان و فرمهین انجام شود
ناشناس
۱۳:۳۴ ۲۳ فروردين ۱۴۰۲
احداث آزاد راه خرم آباد-اراک در مجموع ۱۳۴ کیلومتر طول دارد
ناشناس
۲۳:۳۴ ۲۲ فروردين ۱۴۰۲
طرح تعریض و ۴ بانده کردن جاده پردیسان به ورجان
ناشناس
۲۱:۵۱ ۲۲ فروردين ۱۴۰۲
بلوار 70 متری عماریاسر قم به آزادراه امیر کبیر متصل شود
ناشناس
۲۱:۴۴ ۲۲ فروردين ۱۴۰۲
تعریض و ۴ بانده کردن جاده اراک فرمهین در دستور کار قرار گیرد
ناشناس
۲۱:۳۹ ۲۲ فروردين ۱۴۰۲
تعریض و بهسازی محورهای کهک- فردو، قمرود و دستجرد در دستور کار قرار گیرد
ناشناس
۱۲:۳۰ ۲۱ فروردين ۱۴۰۲
ساخت زیر گذر بین شهرک صنعتی خیرآباد و جاده اراک قم ضروری است .
ناشناس
۲۳:۱۱ ۱۸ فروردين ۱۴۰۲
اجرای چهارخطه «ملایر- خنداب» ضروری است لذا نسبت به ایجاد چهار بانده ایمن و مناسب مسیر «ملایر - خنداب» به طول ۱۷ کیلومتر اقدامات لازم صورت گیرد.
ناشناس
۰۰:۳۹ ۱۷ فروردين ۱۴۰۲
تعریض و ۳ خطه کردن آزاد راه ساوه سلفچگان به عنوان یکی از محورهای مواصلاتی پرتردد کشور
ناشناس
۱۸:۲۶ ۱۶ فروردين ۱۴۰۲
بودجه عمرانی باید به موقع تخصیص داده شود.
ناشناس
۲۳:۱۳ ۱۸ فروردين ۱۴۰۲
ایجاد تقاطع غیرهم سطح ( زیرگذر)در مسیر اتصال جاده خمین به دوراهی امان آباد
ناشناس
۱۸:۲۶ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
بهسازی و تعریض محور آهنگران به ساروق و این محور از هر طرف ۱.۵ متر تعریض شود.
ناشناس
۱۶:۴۹ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
درخواست اصلاح و تعریض جاده اصلی شهرستان کمیجان به اراک
ناشناس
۱۱:۵۸ ۰۵ فروردين ۱۴۰۲
نصب لامپ های خورشیدی در جاده
ناشناس
۰۸:۵۴ ۰۵ فروردين ۱۴۰۲
ساخت زیرگذر مقابل روستای شهسواران و کارچان ضروری است .
ناشناس
۰۰:۰۱ ۰۵ فروردين ۱۴۰۲
ایجاد زیر گذر مقابل شهرجدید امیرکبیر ضروری است . ایجاد زیرگذر مقابل شهرک صنعتی خیرآباد ضروری است .
ناشناس
۱۹:۴۳ ۰۴ فروردين ۱۴۰۲
نور و روشنایی جاده ای اراک _ قم ضعیف است
ناشناس
۲۰:۴۸ ۰۳ فروردين ۱۴۰۲
سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی بسیار ضعیف عمل کرده .
ناشناس
۱۵:۱۳ ۲۰ اسفند ۱۴۰۱
متاسفانه جاده های استان مرکزی متناسب با حجم تردد خودروهای عبوری ، توسعه نیافته .
ناشناس
۱۴:۱۹ ۲۰ اسفند ۱۴۰۱
توسعه راه‌ها با سرمایه گذاری بخش خصوصی انجام شود .
ناشناس
۰۸:۱۶ ۲۰ اسفند ۱۴۰۱
گردنه سیبک در جاده اراک شازند، حذف شود .
ناشناس
۲۳:۵۷ ۰۲ تير ۱۴۰۲
احداث ( تقاطع غیرهم سطح) زیرگذر به جای دور برگردان ناایمن در مقابل شهرک صنعتی خیرآباد در جاده اراک قم
ناشناس
۱۸:۴۵ ۱۹ اسفند ۱۴۰۱
جاده شازند ازنا تعریض و ۶ بانده شود
ناشناس
۱۵:۳۹ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
لکه گیری آسفالت جاده قبل از روستای کارچان انجام شود
ناشناس
۱۵:۳۷ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
ساخت زیر گذر ( تقاطع غیر هم سطح ) در مسیر شهرک صنعتی خیرآباد اراک و روستای خیرآباد ضروری است
ناشناس
۱۳:۴۳ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
جاده ای پر از ماشین های سنگین و تریلی و ۱۸ چرخ که باید تعریض شده و به آزادراه تبدیل شود
ناشناس
۱۳:۲۸ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
جاده بعد از امامزاده جعفر تا پل منتهی به جاده سلفچگان باید تعریض و ۶ بانده شود .
ناشناس
۲۳:۵۳ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
جاده قم به اراک تا کیلومتر ۲۸ که سوهان فروشی ها قرار دارند باید تعریض و عقب نشینی و ۶ بانده شود . چون این قسمت جاده هم. خاکی است هم کم عرض هم بدون شانه خاکی برای توقف ماشین ها
ناشناس
۲۱:۳۵ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
جاده اراک قم از دوراهی آشتیان تا امامزاده جعفر، تعریض و عقب نشینی و ۴ بانده شود
ناشناس
۱۳:۲۹ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
توسط دستگاه پیکور می‌توان گردنه ها و نقاط کوهستانی جاده را عقب نشینی و تعریض کرد
ناشناس
۰۹:۲۶ ۲۵ خرداد ۱۴۰۲
جاده غرق آباد به همدان تعریض شود