سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف شبکه بین‌المللی جعل مدرک تحصیلی در لرستان/ ۵ عضو اصلی دستگیر شدند

دادستان عمومی و انقلاب خرم‌آباد با اشاره به کشف شبکه بین‌المللی جعل مدرک تحصیلی در لرستان گفت: سازمان گمنام امام زمان (عج) ۵ عضو اصلی این شبکه را در داخل کشور دستگیر کردند.

 داریوش شاهون‌وند دادستان عمومی و انقلاب خرم‌آباد در رابطه با کشف شبکه جعل مدرک تحصیلی در لرستان اظهارداشت: سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات لرستان از ۴ ماه پیش این شبکه بین‌المللی بسیار حرفه‌ای را تحت رصد، کنترل و نظارت خود قرار دادند.

او با بیان اینکه اعضای ساکن خارج از کشور این شبکه، کانال‌های بسیاری با عنوان فروش مدارک تحصیلی در فضای مجازی ایجاد کرده بودند افزود: این شبکه از افراد متقاضی جهت صدور مدرک تحصیلی و پذیرش ظرفیت دانشگاه مبالغ کلانی دریافت کرده بودند.

دادستان عمومی و انقلاب خرم‌آباد با اشاره به اینکه سربازان گمنام امام زمان (عج) اداره کل اطلاعات لرستان، پنج عضو اصلی این شبکه را در داخل کشور دستگیر کردند گفت: از این افراد تعداد زیادی اوراق و مدارک جعلی تحصیلی، مقادیری طلا و ارز خارجی به ارزش یک میلیارد تومان کشف و ضبط شد، همچنین متهمان ساکن خارج از کشور نیز تحت تعقیب قضایی هستند.

او تصریح کرد: این شبکه و سرباند‌های خارج کشور آن با جعل اسناد و مدارک جعلی در سطوح کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری، امتیاز دانشگاهی و یا فروش صندلی توانسته بودند مبالغ هنگفتی به دست آورند.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.