سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه اصفهان:

نقش روحانیت شیعه در حرکات ضد استعماری تبیین شود

آیت‌الله طباطبایی نژاد گفت: با تبیین نقش روحانیت در جنگ تحمیلی این پیام درخشان را منعکس کنیم که روحانیت شیعه همواره پیشتاز عرصه جهاد بوده است.

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در دیدار مسئولان شورای هماهنگی روحانیت در دفاع مقدس اظهار کرد: پس از سال‌ها کم توجهی به تبیین و تشریح اقدامات، ایثارگری‌ها و نقش برجسته روحانیت و طلاب در دفاع مقدس، با همکاری مشترک سپاه، حوزه علمیه و بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان شاهد برگزاری همایش عظیم شهدای روحانی و طلبه بودیم.


او با بیان اینکه باید آحاد مردم و به ویژه جوانان از ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های طلاب و روحانیان در میادین مختلف انقلاب اسلامی همچون دفاع مقدس آگاه شوند، گفت: امروز با تبیین و تشریح دقیق و روشن نقش برجسته روحانیان و طلاب در هشت سال جنگ تحمیلی باید این پیام درخشان را منعکس کنیم که روحانیت شیعه خود پیشتاز عرصه جهاد و عامل به عملی است که دیگران را به آن دعوت می‌کند.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان تصریح کرد: به گواه تاریخ روحانیت شیعه همیشه جلودار هر حرکت ضد استعماری و ضد استکباری بوده اند.


آیت‌الله طباطبایی نژاد یادآور شد: آمار بالای تعداد شهدا، جانبازان و آزادگان جامعه روحانیت و طلاب در دوران دفاع مقدس نشان می‌دهد که به تعبیر امام راحل، اسلام و انقلاب اسلامی بدون روحانیت بی معنی است و غفلت در این عرصه خیانت به اسلام و انقلاب است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.