سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح ملی کتابخانه‌گردی در استان فارس

سرپرست کتابخانه‌های عمومی فارس از برگزاری نخستین روز از طرح ملی کتابخانه‌گردی با حضور مسئولان اجرایی و علاقه‌مندان در کتابخانه‌های عمومی استان خبر داد.

نخستین روز از طرح ملی کتابخانه‌گردی با حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان و علاقه‌مندان در شهر شیراز و دیگر شهرستان‌های فارس برگزار شد.

محمدحسین فیروزی، سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی فارس در این رابطه با تصریح اینکه ۷۷ کتابخانه عمومی استان منتخب طرح کتابخانه‌گردی هستند، گفت: مسئولان اجرایی، شهرداران و اعضای شورا‌های شهر، ائمه جمعه، خیرین، اصحاب قلم، کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها روز دوشنبه، ۱۵ اسفندماه و در نخستین روز طرح ملی کتابخانه‌گردی با حضور در کتابخانه‌های عمومی، با خدمات کتابخانه‌های عمومی آشنا شدند.

او، معرفی هرچه بیشتر خدمات کتابخانه‌های عمومی را هدف اصلی طرح کتابخانه‌گردی برشمرد و گفت: کتابخانه‌گردی یکی از طرح‌های مهم نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور است که در چند سال اخیر همزمان با سالروز تأسیس این نهاد برگزار شده است. میزبانی کتابخانه‌های عمومی در این طرح از مردم و مسئولان سبب آشنایی هرچه بیشتر مسئولان با خدمات کتابخانه‌های عمومی و هم‌افزایی بیشتر دستگاه‌ها همچنین افزایش مخاطب شده است.

فیروزی همچنین با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی همزمان با کتابخانه‌گردی در استان، گفت: طرح عضویت رایگان، کاشت نهال، برگزاری میز خدمت در کتابخانه‌های عمومی، اجرای برنامه‌های ویژه کودک، برپایی نمایشگاه کارتون کتاب و رونمایی از کتاب «شبی که بانوی دریاچه شدم» نیز در نخستین روز از طرح ملی کتابخانه‌گردی انجام شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.