سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری عوامل مسمومیت دانش‌آموزان سمنانی در دستور کار فوری پلیس

جانشین انتظامی استان سمنان با اشاره به عزم جدی پلیس در دستگیری عوامل مسمومیت دانش‌آموزان، گفت: پلیس به‌صورت محسوس و نامحسوس با افزایش گشت‌های ویژه و تخصصی، محیط پیرامونی مدارس را زیر نظر دارد و با کسانی که بخواهند به امنیت روانی و اجتماعی مردم خدشه وارد سازند، با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

میراحمدی جانشین انتظامی استان سمنان در جلسه‌ای با موضوع بررسی مسمومیت دانش‌آموزان اظهار داشت: در پی اعلام خبر مسمومیت تعدادی از دانش‌آموزان، بدون فوت وقت، پلیس وارد عمل شد و با انجام اقدامات انتظامی و امنیتی به بررسی همه‌جانبه موضوع پرداخت.

جانشین انتظامی استان سمنان اضافه کرد: پلیس سمنان طی اقدام پیش‌دستانه، برگرفته از وقایع استان‌های دیگر با اشراف اطلاعاتی و یک‌سری اقدامات تأمینی، نظارتی و کنترلی، تدابیر ویژه امنیتی برای مدارس استان اتخاذ کرده است.

وی با هشدار به عاملان اصلی این اقدام مذبوحانه، تأکید کرد: کسانی که بخواهند به امنیت روانی و اجتماعی مردم خدشه وارد کنند، بدانند پلیس با قاطعیت و برابر قانون با آنان برخورد خواهد کرد.

میراحمدی اضافه کرد: آنچه امروز در خصوص علائم مسمومیت دانش‌آموزان شاهد آن هستیم، ایجاد جو روانی گسترده و غیرواقعی است که هرچند این موضوع جدی نبوده، اما پلیس و دستگاه‌های مسئول مجدانه در حال پیگیری تمامی ابعاد مختلف آن بوده و نتیجه قطعی را به اطلاع شهروندان خواهد رساند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.