سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهانی‌ها ۲۳۵۲ درخواست قضایی ثبت کردند

در سفر روز دوشنبه رئیس و هیئت عالی قضایی به استان اصفهان ۲۳۵۲ درخواست مردمی ثبت شد.

رفاهی رئیس مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه گفت: از ۲۳۵۲ درخواست مردمی ثبت شده ۳۲۵ فقره مربوط به شهرستان‌ها و بقیه ازمرکز استان بود.


او با اشاره به ۴۵۴ مورد ملاقات چهره به چهره مسئولان عالی قضایی با مردم در سفر روز دوشنبه به استان اصفهان گفت: ۸۵ ملاقات‌در شهرستان‌های استان اصفهان انجام شد و ۳۶۹ ملاقات چهره به چهره نیز طی بیش از ۱۱ ساعت در مرکز استان با حضور معاون اول قوه قضاییه، رئیس دیوان عالی کشور، مدیرکل دبیرخانه قوه قضاییه و رئیس مرکز ارتباطات مردمی دستگاه قضا صورت گرفت.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه افزود: از همه افرادی که امسال از استان اصفهان و از طریق سامانه سامع، درخواست ملاقات با رئیس قوه قضاییه را داشتند برای ملاقات چهره به چهره دعوت شد.

رفاهی از تشکیل پوشه پیگیری برای ملاقات‌های مربوط به شاکیان پرونده‌های کثیرالشاکی در استان اصفهان خبر داد و افزود: همکاران ما در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه که در محل استقرار صندوق‌های دریافت درخواست‌های مردمی استان اصفهان حضور داشتند، پیش از دریافت درخواست‌ها، آن‌ها را به دقت بررسی و نواقص‌شان را برای رفع اشکال به متقاضیان اعلام می‌کردند.

او با بیان اینکه مطابق برنامه تحولی قوه قضاییه، کلیه درخواست‌های واصله در جریان سفر هیئت عالی قضایی به استان اصفهان در سامانه سامع اسکن و ثبت و پیامک نیز برای متقاضیان ارسال شد، گفت: ۳ یا ۴ نفر از کارشناسان قضایی مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه، از باب اتقان کار و با رویکرد حل مسئله، درخواست را بررسی و نظر کارشناسی خود را درباره آن اعلام می‌کنند.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی قوه قضائیه تصریح کرد: از مجموعه دادگستری استان اصفهان انتظار داریم کارگروهی ویژه را برای رسیدگی به درخواست‌های مردمی با رویکرد حل مسئله تشکیل دهد و همه درخواست‌ها را تا پایان فروردین بررسی و نتیجه را در سامانه سامع بارگذاری کند تا مردم بتوانند نتایج درخواست‌های خود را دریافت کنند.

رفاهی ضمن قدردانی از رئیس کل دادگستری استان اصفهان برای اختصاص روز‌های دوشنبه به ملاقات‌های مردمی و روز‌های سه‌شنبه به دیدار‌های مردمی روسای دادگستری و دادستان‌های شهرستان‌های استان، این اقدام را سبب کاهش قابل توجه مراجعات مردمی از استان اصفهان به اداره کل ارتباطات مردمی قوه قضاییه دانست.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.